23)díl

622 37 26
                                    


,, hmm...jak to asi funguje?" Zamyslela se Marinette a otáčela věc v rukou. Když si věc konečně celou prohlídla začala mačkat všechny čudlíky (známe nová věc jak se to otevírá (zapíná)😄) ale nic se nestalo.
,, no co to je? Jak se s tím mám s někým spojit když ani nevim jak to zapnout. " začala rozhazovat rukama.
Už to zkoušela snad všemi způsoby ale pořád ne a ne se zapnout.
,, se na to vybodnu.. kruci co to je!!!" Rozčilovala se.
,, a návod by nebyl" řekla naštvaně a položila  mobil na stůl.

Země

,, další den, dalši den bez Marinette"
,, měl by ses uklidnit nebo tě posedne  akuma"
,, Lišaj si myslí že Beruška umřela a že bylo Berušky miraculum vráceno zpět. Teď jen čeká až bude miraculum aktivováno což nebude protože jeho majitelka ho pořád má , ale jelikož je mezi životem a smrtí tak je miraculum neutrální což znamená že není ani volný ale není ani obsazený. Pokud Lišaj nezjistí že Marinette žije tak by to mělo být v pohodě. Chápeš?" Dokončil svůj monolog Adrien.
,, jo aha " řekl Plagg .
Najednou se objevila bílá záře a do Adrienovi ruky spadl něco jako mobil.
,, co to je?" Zeptal se nechápavě Adrien. bílá záře neodstupovala a po chvíli uslyšel hlas muže.
,, Dobré ráno Adriene, to co máš v ruce je něco jako mobil můžeš se  s tím dorozumývat s Marinette , ale jen 10 SMS  za 2 hodiny. Ale dřív než se s ní spojíš musíš vyluštit jak se to používá. Zatím Ahoj." Dořekl Strážce a bílá záře zmizla.
Adrien tam stál jak přikovanej jen čučel tam odkud slyšel hlas.
,, hustý.. dá se to jíst" prolomil ticho Plagg.
,, ne Plaggu to se nejí mobil se vážně nejí" řekl a hodil na Plagga úšklebek.
,, ty pořád musíš myslet na to jídlo co?"
,, no a ? Tak mám zdravou chuť k jídlu. Docela mi vyhládlo" řekl Plagg .
,,kdyť si jedl"
,, ale to už je půl hodiny"
,, no jo tady máš" řekl Adrien a podal mu kus camemmbertu.
,, nechápu jak kwami nemůžou tloustnout pořád jen žerou a žádný pohyb." Pomyslel si Adrien
,, fajn tak jak se to zapíná" zamyslel se Adrien a prohlížel si mobil.
,, to je jednoduchý to je vážně chyták na blbce (Fakt Adriene...chudák Mari xD)" řekl a posul jeden čudlík doleva a druhý zmáčknul a už se to začalo zapínat.
,, a je to... no počkat myslím že Marinette to bude trvat trochu dýl" řekl a ušklíbl se.
,, proč myslíš"
,, překnu ti to takhle Plaggu známe svý lidi"

7 hours later (😉)

zatím co Adrien se zkoušel napsat Marinette která pořád neodpovídala tak utekl skoro celý den.
Už se pomalu schýlelo v 20:00.
Po dlouhym čekání se konečně objevila Marinette.

,, Ahoj Mari " řekl šťastně Adrien a objal ji.
,, ahoj Adri jak se máš? A co ten mobil zapnul si ho?"
,, no mám se super když si tady ty. Jo spustil jsem ho asi po 2 minutách co jsem ho dostal že je to lehký"
,, no...jo...je to lehký" řekla Marinette.
,, já to věděl"
,, co si věděl" divila se.
,,no že to nemáš"
,, tak mi to ukaž" řekla Adrien teda vzal ze šuplíku mobil.
,, no počkej  ten můj vypadá úplně jinak... to snad není možný" začala se zas rozčilovat.
,, neboj ty na to příjdeš"
Pak zkoušeli oba vymyslet další kus zaklínadla , ale nakonec nic nevymysleli.

Nebe

Jelikož už bylo pozdě tak si šla Marinette lehnout.

,, Dobré ráno Marinette "
,,Jojo dobré" řekla v polospánku a otočila se na druhý bok.
,, raní ptáče dál doskáče vstávej"
,, hmm... a ospalí ptáče chrní dobrou"
,, no tak Marinette vztávej"
,, už lezu" řekla a sedla si. Před ni stál Adrien.
,, co ale , ale.." divila se.
,, děje se něco zlato  ?"
,, Cože tak to byl jen sen a nebo tohle je sen?" Ptala se Marinette.

Ahoooj všichni je tu další díl.
Tak co myslíte je to sen že umřela nebo není?? To se dozvíte až v dalším dílu.

Za chyby se moc omlouvám.
Snad se vám další díl líbil.
Za hvězdičku a komentík budu moc ráda.

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka🔥posílám srdíčko❤

Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat