...byl to lord když se beruška otočila tak vzal svojí tyč a praštil jí do břicha takovou silou že znovu odletěla a praštila se do nejbližšího baráku tam jenom sykla bolestí.
,,tak brouk je už vysílenej tak mi dej svá miracula a já tě nechám žít"
,, ne nic ti nedám!" zařvala na něj beruška a održela si břicho. Lord si vzal svoje fotky a začal je házet po ní. beruška neměla sílu se zvednout a tak jí začali propodávat musela se zvednout a tak v bolestech a celá od krve se zvedla a s posledních sil se rozběhla proti němu jako by jí dal někdo sílu. už byla u lord a vytáhla své jo-jo a švihla ho po něm. zasáhla ho ten se jen skutálel na zem. jenže nebyl tak vysílenej jako Beruška a tak se zvedl a jen se zamál. ,, Myslíš si že mě zastavíš to by jenom zázrak" řekl ďábelsky lord a postavil se na nohy.Beruška celá v tranzu krvacela snad všude a už hodně krve ztratila a je nemocná tak spadla do bezvědomí . Kocour se jen zhrozil protože mu došlo co udělal Beruška tam ležela v louži krvi měla modřin nepočítaně. Lordovi se to zarilo do srdce chvilku to byl normální Kocour ale pak ho znovu vtáhla temnota a byl to zas lord.
Berušce zapípalo miraculum lord jí vzal do temného domu na konci Paříže. ,,můj pane nedokázal jsem ji porazit , ale je tak vyčerpaná že už snad nic nevydrží"
,, dobře tak ji polož támhle a zvaž jí provazy" řekl Lišaj a ušklíbl se. ,, takže Adrien je Kocour takže ty jsi Kocour" řekl si potichu Lišaj.
Berušce zapípalo miraculu měla už jenom jednu tečku zachvíli se promění. ,, až Beruška se vzchopí tak začne boj a zabijem ji spolu a pak mi dáš svoje miraculum."
,, ano vaše přání je mi rozkazem, ale jednu drobnost jestli bych mohl žádat."
,, no tak mluv" řekl Lišaj.
,, chci zabít Gabriela Agreste" řekl odhodlaně Lord.
,, a-a tak to ne já dávám rozkazy a já řeknu koho zabiješ a koho ne" řekl v rozpatcích ale výhružně Lišaj.
,, a proč ho nemůžu zničit málem mi zabil holku" teď se něco stalo Plagg ucítil slabost Adriena věděl že teď když Lord narazil na svůj život (normální bez akumy) tak má příležitost. A udělal bylo to těžké Lišaj měl skoro Adriena v moci. Ale nakonec se nu to povedlo. Rozzářil se zeleno-černou barvou. Lordovi začal svítit prsten ohromnou sílou pozitivní energie. ,, co se to děje?" Ptal se Lord.
,, to né" zařval Lišaj, protože věděl co se děje. Prsten osvétlil celou místnost plnou bílích motýlků , kterých si ani Lord nevšiml. zeleno-černá ebergie se vsávala do Lorda. A ten se pomalu začal proměňovat zpět. Pro Plagga to byla ohromná námaha , ale věděl kdyby tohle neudělal tak by Lišaj ovládl Paříž , protože by to Beruška nezvládla. Lišaj jen zuřil potučil svým motýlkům , aby zrušili pozitivní energii , ale oni neposlechly , protože to ani nebylo možné. Lišaj tam stál jak opařenej.
Jediný z čeho měl Plagg strach že se Beruška promění , protože by to mohla narušit.
Tikki cítila co dělá kwami kocoura a tak se snažila. Plaggovi se to povedlo. Adrien byl znovu jako dřív oči měl znovu krásný. ale nebyl to Adrien by to...Ahoj tady je další díl předem se strašně moc omlouvám že jsem nevydala (myslim) 4 dny díl ale já se musela učit měla jsem toho opravdu hodně( škola).
Ale doufám že se vám líbil další díl a ten konec (já musela).
Za každý koment a hvězdičku jsem moc ráda.Mějte se kouzelně vaše luciiiinka🔥posílám srdíčko❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
Fiksi PenggemarToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?