25)díl

514 24 19
                                    

....Adrien nabil zbraň a .....

__________

,, Copak došla ti slova??" Zeptal se s úšklebkem Adrien.
,, C-co to děláš?"
,,Nevím , ale chci to"
,, Ne " řekla ubrečeně Marinette.

,, Marinette, Marinette!! Slyšíš mě!... strážce co se děje!... to nevím ale nesmí tě zabít jinak to půjde s tebou s kopce....cože nechápu...tohle je sen ale ani není....co??  Pořád to nechápu....není čas na vysvětlování nesmí tě zabít...ale ....už žádné ale pozorně mě poslouchej tohle není realita jsi v nebi přemýslej" s těmito slovy strážce zmizel.

,, Copak maličká nějak ses zamyslela"
,, Hm...myslíš" řekla Marinette a utřela si z očí slzy.
,, Nějak to s tebe rychle spadlo" řekl rázně.
,, Jo to tedy jo" řekla a zbraň mu vytrhla z ruky Adrien se ani nestihl nadechnout.
,, Vážně sis myslel že mě tak lehce přelstíš? Tak to ses zpletl " řekla a zbraň pevně držela proti němu.
,, Marinette neblázni odlož tu zbraň promluvíme si"
,, Tady není o čem mluvit musíš zemřít"

,, Ne Marinette nevíme jestli je pravý může ho jen někdo ovládat

" Marinette se v ten okamžik zasekla.
,, Takže už toho mám dost"řekla a snažila se o pevný hlas ale po tom co se stalo ji to moc nešlo.
,, Nech tu zbraň a nechám tě vzbudit"
,, Cože??"
,, Mluvím pravdu , ale nezabijej mě" řekl

,, Takže je to sen ?? Ale co teď....... marinette přijmi to ať je to cokoliv musí tě to vrátit zpět....ale co když lže....mari no tak je mu jde teď o život nechá tě "

,, Mužů ti věřit??"
,, Ano" řekl dost přesvědčivě , ale Marinette mu pořád nevěřila.
,, Co uděláš proto aby si žil??"

,, Marinette má sílu tu zbraň si může kdykoliv od tebe vzít a ani nevíš jak přestaň ho provokovat" řekl naštvane strážce.

,, Tu zbraň si nechám a ty mě vrátíš zpět ano??" Řekla Marinette a zamračila se na něj.
,, Dobře" a jak řekl tak udělal. Kolem Marinette se objevila modro-fialová záře poslední co slyšela než upadla do temnoty bylo ,,zkouškou si prošla"
Jen co Marinette došlo že je zpět na své posteli se probudila zbraň v ruce pořád měla hned jí odhodila na zem jen co se zbraň dotkla země tak se změnila na modro-fialový prášek který pomolu mizel až zmizel ůplně.
Do její komnaty vtrhl strážce.
,, Marinette si v pořádku" ptal se dost starostlivě.
,, Asi ano...ale co to bylo"
,, To nevím ale doufám že se to nebude opakovat "
,, Ale než jsem zmizela tak jsem slyšela jak říkal zkouškou si prošla. Co to znamená ? A co tím myslel? Jaká zkouška?  Proč? Na co? Co mě ještě čeká?"
,, Marinette na tyto otázky nevím jak odpovědět , ale slibuju ti já na to příjdu"
,, Bez tebe bych umřela ty jsi mě zachránil život zavedl jsi mě na tu správnou kolej bez tebe bych to nedokázala" řekla Marinette a objala ho.
,, Ale zvládla určitě by si taky na to přišla ale byla si v šoku proto sem ti pomohl."
,, Ale jak si věděl že jsem v nebezpečí?"
,, No to taky nevím cítil jsem to ,ale nevím proč"
,,Já to vím" objevila se nejjasnější záře byla tak čistá tak příjemná.
,, Kdo to je?" Ptala se Marinette a zakrývala si oči rukou aby trochu viděla.

Tadá a je tu další díl.

Už jsem myslela že moje příběhy budou pozastaveny , ale kdybych je pozastavila už bych se k nim asi nevrátila a to by mě tedy sakra mrzelo a tak jsem se dokopala k dalšímu dílu.

Snad se vám líbil.

Za každý komentář a hvězdičku jsem moc moc ráda.

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka ❤

Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat