24)díl

549 31 15
                                    

,, o čem to mluvíš? Jaký sen?" Ptal se Adrien.
,, ale měla jsem takový sen který byl jako živý" řekla s úsměvem Marinette.
,, aha a o čem byl?"  
,, o tom že jsem umřela teda byla jsem mezi životem a smrtí a vždy večer jsem se ukazovala na zemi u tebe kde jsme měli uhádnout kus zaklínadla."
,, aha to je zajmavý"
,, tak co budem dělat?" Zeptala se Marinette.
,, můžem jen tak ležet v posteli" navrhl Adrien
,, hm..chová se nějak podivně není u něj zvykem nic nedělat"
,, a nechceš jít třeba ven?"
,, ne to ne mari budem radši doma"
,, ale proč?"
,, to neřeš prostě budem doma bude to lepší"
,, řekni my jediný důvod "
,, proč si tak nepříjemná" řekl nevině Adrien.
,, a proč nemůžeme ven? Počkat . Proč jsou stažený žaluzie "
,, dost marinette nikam nechoď nebo toho budeš sakra litovat"
,, proč"
,, musíš se pořád ptát" zvýšil hlas. A to se  Marinette začala bát nepoznávala ho byl jiný jako by to byl jen přelud.
,, klid "
,, zmlkni už tě mám plný zuby nesnášim tě vypadni a už nikdy se nevracej"
,, ale,.."
,, ticho budeš" řekl a šel ke stolu kde ze šuplíku vyndal pistol a namířil ji na Marinette.
,, Adri co to děláš?" Řekla skoro neslyšně.
,, nic čeho bych potom litoval" řekl ďábelsky a v očích měl malé ohníčky.
,, budeš hodná a nic se ti nestane , ale jestli to porušíš zaplatíš životem" řekl a Marinette se už celá klepala.
,, neboj zlato tohle není sen ale realita , protože ve snu by se to stát nemohlo"
,, proč mi tohle děláš ?   co jsem ti udělala?"
,, nedávej mi otázky na které nechci odpovídat"
,, drž se pravidla mlčeti je zlato jo a dej mi pokoj" řekl a zbraň položil na stůl.
,, co po mě chceš?"
,, to se brzy dozvíš"
,, doufám že je to sen a že se v životě nevyplní. A co když je tohle realita to neeee"
,, tak marinette  vidíš tenhle papírek" řekl a z šuplíku vyndal kus papíru. Marinette jen přikývla.
,, na tomhle papírku jsou napsaná všechny miracula co existují.... no je jich celkem dost"
,, na co ti jsou"
,, mlč ptal jsem se tě na něco. Ne tak mlč" Marinette se jen zamračila.
,, no a když se všechny tato miracula spojí tak se stane to nejmocnější kouzlo které porazí mýho nejhoršího nepřítele" řekl.
,, lišaje?"
Adrien úplně Marinette ignoroval.
,, ty všechny tyhle miracula najdeš"
,, ne"
,, asi jsem špatně slyšel"
,, ne řekla jsem ne" zopakovala marinette.
,, tak ty mu budeš odporovat"
,, zabij mě klidně stejně ti to k ničemu nebude"
,, no když nad tím tak přemýšlí tak přeci nemusím zabíjet tebe...hm ale myslim že za svoje rodiče bys mohla" řekl přistoupil ke dveří zmáčkl čudlík a dveře se otevřely byla za nimy místnost do ní vstoupil a rozsvítil. Ano byli tam oba její rodiče byli zastřeleni leželi tam vykrvácený. Když to marinette viděla robrečela se a rozeběhla se k nim.
,, ne , ne to není pravda. Co jsi to udělal? Proč? " začala šílet. Najednou něco cítila na hlavě. Pomalu se otočila Adrien nabil zbraň.......

Ahoj tak co zmátla jsem vás co si myslíte co je sen??

Snad se vám líbila další část.
Za komentíky a hvězdičky moc děkuju.

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka❤

Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat