Zamkli pekárnu a následovali mě.
Po zhruba 5 minutách jsme vykročili do mého domu.
Nikoho jsme nepotkali za to jsem byl rád.
Vešel jsem do pokoje a pozval. Dupain-Chengové dál a vyzval je aby si sedli na gauč . Vzal jsem berušku, kterou mi poslala Marinette a vyhodil ji z okna, beruška jako živá vylétla do nebes.
,,Adriene? " zeptala se mamka Marinette.
,,ano? "
,,Kdy se Marinette ukáže ?" no abych pravdu řekl vůbec jsem nevěděl.
,,Nevím "Marinette
,, Strážce! " vyjekla jsem hned jak jsem uviděla berušku.
,,Ano Marinette... Á beruška přiletěla, Marinette je čas " řekl a usmál se na mě. ,,si připravena "
,,ano jsem" odpověděla jsem sebevědomě.
,,Budeme se teď přenášet, jelikož na to nejsi zvyklá, bude to divný možná až nepříjemný pocit, ale musíš to vydržet "poznamenal
,,dobře "
,,můžem?!"
,,ano "
Strážce měl úplnou pravdu hned jak jsem se chytla jeho ruky a on řekl nějaké zaklínadlo začalo se všechno kolem mě točit. Začala mě trochu bolet hlava. Přestalo to a já se cítila oznámena, pořád jsem se držela ruky strážce.
,,Marinette si v pořádku? " zeptal se ustaraně.
,,Ano nic mi není " až teď jsem si uvědomila že nejsme v žádném pokoji, nýbrž venku na nějakém balkoně . Strážce je otevřel a vešel první, vešla jsem hned za ním ,ano byly tam všichni. Mamka, taťka a Adrien .
,,Mami! "Moje mamka byla už u mě a brečela.
,,holčičko moje, si v pořádku ?"
,,ano jsem"odpověděla jsem celá šťastná a po tváři mi sjela slza radosti. Táta už byl taky v objetí, jenom Adrien se držel dál. Asi mu vyhrožovali že se k nim nesmí přibližovat .
,,Ahoj Adriene, já jsem strážce. "
,,Dobrý den, Vítejte u mě " řekl zněl až moc slušně.
,,Dekuji"odpověděl strážce .Rodiče mě pustili a já konečně jsem mohla jít za Adrienem. Hodně se mi stýskalo objala jsem ho on mi to s radosti obětoval. Při té příležitosti mi pošeptal do ucha:
'miluju tě '
'Taky tě miluju' oplatila jsem mu a on mi vtiskl na čelo letmý polibek.,,Tak"začal strážce aby upozornil na sebe. ,,jsem rád že jste se tu sešli Marinette to určitě moc pomůže, ale dohodl jsem se s pánem nebes o jiné taktice jak tě dostat zase zpět na zemi a žít jako dřív , ale jak praví jedno poříkávalo 'bez práce nejsou koláče ' a tak Marinette či Adrien nebo oba dva budou muset vyplnit 3 úkoly, které budou muset splnit jinak se Marinette život na zemi doživotně ukončí... " Řekl strážce.
,,A proč ji prostě nemůže nebe propustit ?" zeptal se s kapkou vzteklostí pan Dupain-Cheng .
,,Milí pane, všechno má své pravidla , a tak i nebe ho má, protože je Marinette Beruška jak víte, tak zůstala díky miraculum zůstala mezi nebem a zemí, nebo jinak mezi životem a smrtí a ti není žádná legrace. "Vysvětlil s klidem strážce.,,No dobře, dobře chápu " řekl nevrle dupain-cheng.
Ahojky lidičky máte tu další díl snad se líbil.
!!!důležité !!!
Prosím vás zkuste mi dát nějaký tip co by to mohlo být za úkoly.
Předem děkujiZa hvězdičky a komentíky moc děkuji.
Mějte se kouzelně vaše luciiiinka ❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
FanficToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?