...přiblížil se k Marinette.
Vzal ji za ruku, ale hned si s bolestí sundal.
,, AU... Kruci co to bylo. " řekl a mnul si ruku, marinette se jen trochu vyděsila a podívala se na svoje ruce , ikdyž je zkoumala celkem dlouho nic na nich nezpozorovala, zvedla hlavu a podívala se na strážce , který stál a ani se nehnul.
,,Marinette! " zahřměl strážce a v tu ránu se ozval hlasitý zvuk,, bouřka " dopověděl .
,,Asi půjdeme, a omlouvám se. "Řekla Marinette a pokusila se vstát , ale najednou ji chytli silné řetězy a přitáhli ji těsně ke zdi . Marinette zděšeně zaječela .
A strážce sebou trhnul.
,,Proboha na nebesích , ďáblův hněv " zabědoval.
,,Marinette neposlouchej to, slyšíš mě, Marinette. " řval na ni.Pohled Marinette
Hned co mě řetězi sevřeli, tak jsem ztratila pojem o všem , slyšela jsem jen řev, bolestný řev děti , žen i můžu. Trhalo mi to uši, ale nemohla jsem se pohnout, nešlo to , pak ten známý hlas.
,,Marinette, jak si to mohla udělat. Proč si to udělala, čeho si tím dosáhla. "
,,Adriene " zaradovala jsem se,, co jsem udělala? " zeptala jsem se protože jsem nechápala .
,, Proč si je zabila, tak proč.. Měla by si zemřít ty, ty špino nechci s tebou mít už nic společného, fuj! " vyštěkl na mě. Cítila jsem jak se mi začínají hrnout slzy.
,,Ale Adriene, lásko já jsem jic neudělala! " řekla jsem smutně a slzy už mi tekly po tvářích.
,,Ty se ještě ptáš? A neříkej mi lásko , já už mám lepší než ty, ty si jen sprostá Nicka, která si o sobě myslí moc, vypadni nikdo tě nemá rád, i tvoji rodiče se tě zřekli " zasmál se zlověstně.
,,Adriene... " nedořekla.
,, buď ticho, hnusíš se mi , měla by si zemřít čemu jsi pomohla , no čemu? Ničemu, a ty si myslíš že tě nechám abys mě tahala za nos... To tedy ne , ještě že Lila mi otevřela oči , ta je ta pravá pro mě... A mám ti vyřídit od samotného boha že skončíš v pekléé...",, Indovetan, indovetan... Ty zmetku pekelnej zmiz a víckrát se tu neukazuj... Indovetan. " problesko 3 oslnivé světlo.
Pohled 3 osoby
Marinette brečela a probouzela se z tranzu. Kousek od ní stál samotný vládce nebes s napřaženýma rakama a odáněl zlého pekelníka, který vše zavinil.
Řetězi zmizeli a Marinette už utěšoval strážce.
,, Marinette , pamatuj, tady si nemůžeš jen tak pobíhat může se ti něco stát jako teď. A Marinette " přistoupil bůh blíž ,,to co si teď slyšela neni ani v nejmenším pravda. Ano? Nevěř tomu on tě chtěl obrat o vše o radost, o lásku o vše dobře a chtěl abys byla zlá. Tak tomu nevěř , Adrien tě miluje a já to snad mám vědět nejlíp. A ještě něco, když pegasovi něco smrdí a nechce se mu tam, tak má pádný důvod, on dobře vycítí nebezpečí. " dořekl a v záři zmizel.
,, Mari, pojď půjdeš si odpočinout ano? A dneska navštívíme Adriena osobně. Dovolím vám hodinu spolu zůstat jako normální lidi, pán nebes mi to nabídl a řekl že potřebuješ ho vidět jinak se může všechno změnit. Možná mě nechápeš, ale musíš mi věřit. "
,,Z-za Adrie-enem" koktala Marinette.
,, chceš? "
,, Ano " řekla radostněji, ale pořád se strachem v hlase Marinette.(555 slov) trochu kratší kapitola.
Ahojky ❤ tak a je tu po 10 dnech další díl a já doufám že se vám líbil.
Za hvězdičky i komentáře jsem moc vděčná.
Mějte se kouzelně vaše luciiiinka ❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
Fiksi PenggemarToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?