Řekl spíš lusk prsty a před nim se postavili Marinettiny rodiče. Beruška už nestačila zastavit své jojo a oba dva pékně švihla jojem.
,, to né" vyjekla Beruška když je praštila jojem.
,, a copak brouku to jsou moji ochránci." Řekl s ůšklebkem lord.
,, pusť je dělej" zaječela na něho Beruška.
,, ne to ne dej mi své miraculum nebo bude po nich"
,, to nedělej ne " už měla slzy na krajíčku. Ale lordovy to bylo jedno znovu lusk prsty a oba rodiče Marinette svázal železnými provazy.
,, dej mi svá miracula nebo zemřou a klidně před tvýma očima." Řekl zlostně.
,, ne nic ti nedám. " ,, co si jen počnu je strašně silný bez kocoura to nedam, ale kocour je Adrien a ten ja pod akumou NEEEE co bedu dělat!" Řekla si v mysli Beruška. Neměla moc šancí buď porazí soupeře , ale je nemocná pořád i otřes mozku není jen tak něco. A nebo mu dá muracula , ale on ho dá Lišajovy , který si pak ovládne Paříž. ,, co mám dělat?" Řekla tiše Beruška.
,, čas se krátí " oznáil lord a dábelsky se usmál.
,, neboj já je zachráním"
,, no tak to bys už měla začít nebo zemřou "
,,co má dělat co mám dělat" tahlu otázku si Beruška pořád opakovala v hlavě. Nakonec , ale vyvolala.
,, štěstíčko"
Do ruky jí ale nic nespadlo a to znamenalo že toto je hodně těžký boj a ani její kwami neví co s tím .
Beruša už vážně nevěděla a tak musela alespoň zachránit její rodiče. A tak si začala sundavat náušnice.
,, nedělej to beruško " vylétl Plagg.
,, ale co mám dělat ani Tikki mi nepomohla a já už nevim co dál" řekla sklesle.
,,ale ikdyž by si mu dala miracula tak on ho odnese Lišajovy a on ovládne Paříž a pak dobije celou Francii a bude pokračovat až ovládne celý svět a to chceš zastav ho ty si Beruška máš nejsilnější miraculum i Černý kocour ho má o trošku slabší a tak se považují za stejně silné."
,,ach Plaggu c-" nedokončila větu, protože lord po ní hodil nějaký kameny Beruška odletěla a praštila se do domu.
,, tak co brouku už ses rozhodla. Ale copak to je není to náhodou kwami ta se mi bude hodit. "
,, uteč" volala zoufale Beruška na kwami , ale ten než stačil zareagovat tak ho lord popadl.
Ale jelikož je černý kocour tak se začal proměňovat byl stejný jako černý kocour jen měl vlasy světlejší a oči jedovatě fialové.
,, néé to snad né kde má teď akumu ta fotka zmizla kde ji má " řekla hystericky Beruška.
,, muhaha teď jsem silnější mám nějakou kwami." Řekl lord a upřel své jedovatě fialové oči na Berušku.
,, no tak tohle ti neprojde" zaječela Beruška a vydala se proti němu, ale vyl posedlý akomou a měl sílu vypouště papírky ostré jak břitvy a teď měl ještě moc černého kocoura. Začala s ním bojovat házela po něm jojem hlava nehlava hodněkrát ho zasáhla , ale on se držel. Lord se proti Berušce rozeběhl a surově jí pěstí praštil do břicha a přeskočil ji a tyčí ji praštil do zad. Beruška se jen zkutálela na zem byla vysílena lord přeci taky , ale síla akumy je mocná. Berušce začalo pípat miraculum. Ona byla vysílena její rodiče byli uvězněni a lord byl pořád silný a k tomu její kwami byla už vyčerpaná a tak chtěla na jíst.
,, no tak Tikki vydrž" řekla si tiše Beruška. Otočila se a tam byl...Tak tady další díl rozhodla jsem se že to trochu zpestřím a tak doufám že jsem zpestřila a tak pište do komentů jestli sem to zpestřila.
Za komenty a hvězdičky jsem moc ráda.
Mějte se kouzelně vaše luciiinka🔥posílám srdíčko❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
FanfictionToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?