40)díl

265 14 7
                                    

Na začátek tu mám malé info. Neslibuji, že budu přidávat díly pravidelně. Teď jsem si dala opravdu velkou pauzu a pokusím se co nejlépe navázat na děj.
Pevně doufám, že tu mám ještě nějaké fanoušky, a doufám že se vám další díl bude zamlouvat😊

,, Jdeme," zavelela jsem.
,,Jak si přeješ."
Usmál se a chytl mě za ruku.

Vnímala jsem čistý vzduch, který panoval v lese, kterým jsme procházeli. Přišlo mi to podezřelé.
,,Víš, kam máme jít?"zeptala jsem se znepokojeně, když už jsme procházeli les nějaký čas.
,,Já nevím, co po nás chce? Neřekl nám nic, jen nás poslal do pustiny, kde je jen les" odpověděl zdrceně a zastavil se.
,,Ahhgr" vydala jsem podivný hrdelní zvuk, Adrien se na mě až možná polekaně podíval.
,,Sakra práce!" vykřikla jsem.
,,Děje se něco?"položil mi ruce na ramena. Rychle jsem ho od sebe odmrštila. ,,Co? Co se děje?"vykřikl se strachem v očích.
,, Co by?"odpověděla jsem surově.

Nad les se stahují temná mračna, obloha padá pod zuřivý černý oblak.
Slunce nesvítí, tma ovládá duši. Síla lásky upadá do zapomnění a strach získává sílu pomsty.

,, Už jen chvíli odolávej má drahá, pak upadneš pod má křídla. Budeš přede mnou padat na kolena a prosit mě. Budeš můj osobní sluha. Milá Beruško, si bezbranná a slabá. Odoláváš díky lásce ke Kocourovy, ale copak neznáš slib, který si měla dodržet, nikdy nesmíš prozradit své velké tajemství, tajemství odhalení. Zradila jsi. A čeká tě trest!"

,,Co ti je?"ptá se ustaraně
,,Nic,"odvracím se od něj a kráčím lesem jak smyslů zbavená. Adrien mě rychle dohání. Chytá mě za levé rameno, obrací mě k sobě. A jeho zelené oči mě bodnou do mých. Nevím, co se děje. Cítím trpkou pachuť krve a padám k zemi.

Pohled z nebes
Kuba

,,Co se děje? Čím se provinili? Co je trestá a kdo? Kdo uvěznil vládce ohně?"
,,Jakube,"osloví ho Bůh ,, je to zkouška, musejí jí projít, je to zkouška věrnosti. Působí na ně temná síla. Svět, ve kterém jsou. Jsou v něm vládci všech možných živlů i oni se snaží pomoci vládci ohně, který upadl do zapomnění, ale nevěří nikomu. Věří jen sobě, jsou pyšní. A každý, ať je hodný či zlý, každýho se snaží svými temnými a silnými kouzly natolik oklamat až se navzájem zabíjí."
Jakub jen vykuleně koukal.
,, Vždyť, vždyť.." začal.
,, Ano, vím co myslíš, ale tohle je zkouška. Oni to zvládnou, mají boží požehnání!"

Zpět na zem
Adrien

Cítím úzkost, únavu. Cítím jak se vznáším nad zemí, křečovitě držím křišťálovou krabičku.
Nezvládám nesnesitelnou bolest nožů, které mým tělem procházejí..upadám do spánku bolesti a utrpení..

Kwami
Tikki

,,Plaggu?"
,,No?"
,, Co se to děje?"
,, Asi se zase hádají, jsou vzteklí."
,, Plaggu ne, pojď sem musíme jim pomoct, víš kde jsme?"
,, Jistě že vím, jsme na ostrově zapomenutých smrtelníků, což nevěstí nic dobrého"
,,Chyť mě, Plaggu!"

Krásný večer ❤
Vaše Luciiiinka👑







Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat