,, Kocoure!!"
Kocour si sedl a zmanteně pozoroval místnost kolem sebe.
,, kde to jsem." Zeptal se , ale jen to řekl tak se mu vrhla Marinette kolem krku.
,, tohle mi už nikdy nedělaj nikdy." Zvlykala marinette. Sabina se radši nenápadně vytratila.
,, jsem v pohodě neboj všechno je v pořádku."
,, měla jsem o tebe strach a velký."
,, ale to já o tebe taky , to kouzlo bylo tak silné přemohlo mě dělal jsem co bylo v mých silách nedal jsem to celý jsem to zkazil."
,, ne , ne , ne nic si nezkazil. Všechno je v nejlepším pořádku. Já jsem vyléčena." Řekla
,, tak to je dobře Marinette."
,, ach Adriene my se bavíme o mě ale ty si teď nemocný. Jak ti je"
,, Ale mari...."
,, nic neříkej , ne říkej jak ti je."
,, je mi fajn."
,, tak to jsem ráda. Mistr říkal že by si měl odpočívat..."
,, a co pololetky kdyť se na ně Alyou učila .nemůžu tě zatěžovat."
,, ne Adriene mě nezatěžuješ. Mamka to zařídila budu celý týden s tebou. já tě tu nenechám. Miluju tě."
,, marinette já tě taky miluju si zlatá. Pro mě je slovo miluju tě slabý."(Jelikož nevim co bych psala když bude Adrien nemocný a tak...)
Pondělí,,ccrrrr" ano zase zvonil budík a hurá do školy. Tak to asi ne.
,, Ccrrr" zvoní otravný budík Marinette jak je zvyklá šahat na noční stolek , ale natáhla ruku a mobil nikde pořád se posunovala na posteli až spadla a to jí teprve došlo že vlastně spí na pohovce. Když Maeinette spadla tak to probudilo i Adriena , který ležel na posteli. A hned přiběl k Marinette.
,, proboha mari si v pořádku."
,, asi jo"
,, toje dobrý budík na vysvědčení." Začal se smát Adrien.
,, hahaha." Řekla ironicky Marinette a zvedla.,, běž se nasnídat dolů já se převlíknu."
,, a nechceš pomoct." Zeptal se Adrien laškotně.
,, ne myslím že to zvládnu. "
,, ach fajn už jdu." A odešel dolu.
Marinette se zatim převlíkla. Vzala si (viz obrázek)
a šla dolů.
,, dobré ráno"
,, dobré ráno beruško" pozdravila ji její mamka a podala jí lotus s kakaem.
,, dík" Adrien se otočil a otevřel pusu.
,, děkuji zlato". Řekla s uchechtnutím Marinette a zavřala mu pusu.
,, páni Marinette moc ti to sluší."
,, tak se běž převlíknout ať nepříjdem pozdě."
,, no jo"
Adrien(Já vím nic moc ale já nic lepšího nenašla)
A šel dolů kde Marinette zrovna dojídala.
,, můžem Mari?"
,, jasně " zvedla se rozloučila se s rodiči a odešli.
,, Alya mi psala že nemám čekat že půjde s Ninem."
,, ok"U školy
,, Ahoj kočko"
,, ahoj Alyo."
,, ahoj Nino"
,, čau brácho"(no prostě se všichni pozdravili😃),, Adrienku. Kde si byl ? Měla jsem o tebe strach. A proč si tady s tou nickou? Pojď se mnou." A už ho táhla.
,, hm.. mohla bych si zahrát na histerickou přítelkyni.jooo zkusím to" říkala si Marinette v duchu.
,, Chloé"
,, coje nicko."
,, ihned pusť Adriena."
,, ne je to můj přítel."
,, jóó no na to bych se podívala. " řekla Marinette a odtrhla Adriena od Chloé.
,, co to děláš ty blbko "
,, nic jen si beru svého přítele CHLOÉ" Řekla naschvál Marinette a vzala Adriena za ruku a odešla do školy. Jenom viděla jak Chloé zuří.
,, páni Marinette ty si samá novinka." Řekl Adrien a uchechtl se.Tak tady je další díl doufám že se vám líbil.
Za komenty a hvězdičky jsem moc ráda.Mějte se kouzelně vaše luciiiinka🔥posílá srdíčko❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
Fiksi PenggemarToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?