,, Adriene já už budu muset jít.. rodiče znáš to." Řekla Alya.
,, jasně běžte čau" řek Adrien a doprovodil je k bráně. Pak se vrátil do pokoje kde si sednul k oknu.
,, bude bouřka " řekl Plagg.
,, no a co?" Řekl kapku podrážděně Adrien.
,, nic...myslíš na Marinette?" Zeptal se starostlivim hlasem Plagg to bylo u něj dost neobvyklé.
,, myslím na ni pořád nemůžu spát každý večer co večer čekám až se zas objeví až zas uvidím její tvář až uslyším její hlas.....je to těžký" řekl na jedno nadechnutí.Ráno
Nebe,, už je zas ráno ach...bezesná noc to se mi nikdy nestalo. Asi bych se měla omluvit strážci ani nevim co to do mě vjelo." Řekla Marinette a sedla si na postel.
,, už to bude týden a mě to příjde jako rok.
Rodiče jak se asi mají Adriena teď nesnášejí policie teď hledá moje tělo ikdyž je u Adriena. Tikki co ta asi dělá určitě je u Adriena doufám že se o ní dobře strará " řekla a u poslední věty se pousměje.
,, Marinete!!"
,, Ano. Strážce?"
,, Nechceš mi něco říct?"
,, eh no ano chtěla bych se ti omluvit. To co jsem ti řekla to jsem nemyslela vážně prostě jsem byla naštvaná promiň."
,, dobře Marinette odpustím ti to , ale ať se to už neopakuje takhle drzá nemůžeš být"řekl strážce.
,, jistě budu se snažit" řekla Marinette.
,, teď se běž převléknout a za půl hodiny ti donesu snídani potřebuju si s tebou ještě promluvit." Řekl a odešel.Ráno
ZeměAdrien se po dlouhý době konečně pořádně vyspal.
,, Dobré ráno Adriene" řekla Tikki.
,, Ahoj" řekl Plagg.
,, dobré" odpověděl jim Adrien.
,, už se cítíš líp?" Zeptala se Tikki.
,, nevim je to pořád stejný" řekl a possadil se na postel.
,, musíš se trochu rozveselit jinak tě posedne akuma a to by bylo hodně zlý" řekla smutně Tikki.
,, já,já to vím ale jak se mám rozveselit?"
,, ber to takhle Marinette není mrtvá můžeš jí vysvobodit a já ti věřím že to dokážeš. Marinette určitě nechce abys byl pořád tak smutný." Dořekla Tikki.
,, asi máš pravdu ale jak se mám rozveselit."
,, já vim pojď na internet a dej si nějakou komedii." Řekl Plagg a sedl si na kancelářskou židli.
,, no dobře"Nebe
Strážce zaklepal.
,, dále"
,, tady máš tu snídani"
,, děkuji a proč se mnou chceš mluvit?"
,, víš jak jsem ti říkal že když uhodnete kus toho zaklínadla tak tam můžeš být dýl"
,, ano to vim"
,, tak odedneška už tam budeš dýl , ale..."
,, ale co?" Řekla nervózně
,, ale budete si muset pospíšit máte na to ani ne měsíc a pokud to nevlzvládnete tak tu budeš muset zůstat."
,, ale za tak krátkou dob-"
,, ano já vím je to skoro nemožné a proto tady máš tohle" řekl a vykouzlil vypadalo to jako mobil.
,, co to je?"
,, s tímhle se můžeš dorozumívat s Adrienem, ale můžeš jen 10 SMS za 2 hodiny. Vím že to není nic moc , ale čím víc se budete blížit tím líp se budete dorozumývat.
Nepospýchej dej čas tomu čemu musíš , nekoukej se vzhůru abys dosáhla cíle , vždy jen věř svému srdci." Stěmito slovy zmizel.
,, ale , ale já to nechápu "Ahojky tak tady je další díl doufám že se vám líbil.
Za komentíky a hvězdičky jsem moc , moc ráda.
Mějte se kouzelně vaše luciiiinka❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
FanfictionToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?