19)díl

657 42 15
                                    

⬆⬆tuhle písničku si poslechněte mě se strašně sem hodila. Co myslíte?⬆⬆⬆

,, ale jak ?" Zeptala se marinette a měla rozklepaný hlas.
,, můžeš se mu v nocích ukazovat , ale jen na 10 minut"
,, jak mě může vysvobodit?"
,, musí říct zaklínadlo"
,, a to je jaký?"
,, to nevim na to musíš přijít sama. Zbývá málo času Marinette pospěš si" zavolala naposled postava a zmizla.
,, ale jak ?jak to mám zjistit.?" Volala marinette. Už nebyla žádná .
,, Adriene drahý budem spolu spolu to dokážem. Nechci tě ztratit nikdy"

Na zemi

,, dobrý den" pozdravil doktor
„Dobrý den" pozdravili rodiče Marinette.
,, vy jste slečny rodiče?"
,, ano"
,,potřebuju s váma všechno sepsat"
,, ano" řekla se slzami v očích Sabina.

Když odešly tak se Adrien zvedl a odešel Tikki vzal sebou. došel domů a sednul si na svoji postel. Byl už večer tak si šel udělat hygienu.
Adrien
bolí mě u srdce sedím na židli a beru si už 3 prášek. Srdce se mi rozdrtilo na milion kousků.
Vidim ji všude já nechci žít každou minutu každou sekundu mě to víc drtí.
Je už 21:00 a já neusnu už čekám až bude půlnoc a zkoncuju se vším.

Nějaká záře mě děsně oslnila.
Vidim ji je to ona teď tu stojí přede mnou.

,, Adriene lásko prosím vyslyš mě. Já nejsem mrtvá držíš mě ty tvoje láska a taky kouzlo. Můžu tu být jen 10 minut budu se tu oběvovat každý den. Zachran mě nesmí mě spálit jinak doopravdy umřu. Asi si říkáš jak musíme zjistit nějaký zaklínadlo. nevim jaký musíme na něj přijít.
ADRIENE NESNÍŠ NENÍ TO SEN věř mi."
,, Marinette , ale.." nenechala ho domluvit.
,, asi se divíš jak tohle všechno vim, když jsem se probudila tak se tam oběvila postava nějaký strážce a ten mi vše řekl.
Teď se vlastně potácim mezi životem a smrtí. Prosín zachraň mě nechci tě ztratit." Zakřičela Marinette a zmizela.
,, Tikki?" Zeptal se rozklepaným hlasem.
,, slyšela jsi to"
,, ano já ti říkala že žije"
,, musim ji dostat z nemocnice musim"
,, ne Adriene běž spát"
,, ne Tikki musím ji odnést sem aby se ji nic nestalo. Slibuju ti Marinette tě znovu vrátím na zem a už nikdy tě neopustím.

Nebe
Marinette

Vše jsem pozorovala.
,, Ach lásko ty víš jak my chybíš" začala jsem brečet bolelo mě u srdce já chci k němu nechci tu být chci k němu na zem obejmout ho a žít s nim." Brečela jsem jak malá holka. Tu se tu najednou oběvila znovu ta postava.
,, Marinette zvládnete to já vám věřím a ty zas věř mě já vám pomůžu jak moct budu."
,, děkuji vám" zazvlikala Marinette.
,, Běž si lehnout" řekl a ukázal na dveře které se otevřeli bylo tam všechno.
,, Děkuji. Adrien bude mít teď velké problémy. Chudák snad mu moje rodiče neublížej" řekla Marinette a znovu se rozbrečela.

Země
Adrien

Přeměnil jsem se na kocoura. A běžel po střechách aby mě nikdo neviděl dorazil jsem k nemocnici. Měl jsem takový štěstí že okno bylo otevřené. Třeba to byl ten strážce. Ihned jsem popadl Marinette a odnesl ji ke mě domu. Měl jsem štěstí že mě nikdo neviděl. Alespoň v to Doufám.

Tak je tady další díl.
Jak se vám líbil??

Za komentíky a hvězdičky jsem moc ráda.

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka🔥posílám srdíčko

Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat