Já vím že tento díl jsem měla už vydat dřív , ale popadla mě lenora (to asi někdy každého) tak snad mě chápete.
Adrien
Celou noc jsem u ni seděl nemohl jsem usnout nešlo to přemýšlel jsem co mi to Marinette vlastně říkala něco o nějakém zaklínadle. Ale jak ? Jak mám na to přijít?
Měl jsem spoustu otázek na který neznám odpověď.Už vycházelo slunce šel jsem k oknu. Koukal jsem se jak pomalu vychází jak paprsky začínají probodávat tmu.
,,co teď bude Marinette ? Budou tě hledat jak tě mám skrýt? Mám to říct tvím rodičům? Kurňa proč je tolik otázek na který nevim co odpovět?" praštil do stolu.
Zvonil mobil byl to Nino.
Nechtěl to vzít ale nakonec to vzal.
A: hm?
N: Adriene si v pohodě?
A: nevim zkus hádat.
N:víš co se stalo?
A:co by se mělo dít?
N:Marinette někdo přes noc vzal z nemocnice.
A:přijď ke mě a vem prosim i Alyu je to důležité.
Dořekl a típnul mobil.
,,mari už není cesty zpět vím že bych to neměl dělat ,ale já nevim co bych mu řekl vím že žiješ ,ale nemůžu se zbavit pocitu že si mezi životem a smrtí jeden špatný krok a umřeš." dořekl a šel znovu k oknu a vyhlížel Nina a Alyu.
Zachvilku tam už stáli Adrien seběhl schody a šel jim otevřít.
Beze slova odešli k němu do pokoje.
,,A-adriene ?" řekla vyjeveně Alya když viděla Marinette jak leží na jeho posteli.
,,nechte mi to všechno vysvětlit" řekl a ukázal aby si sedli na gauč.
,, tak jak bych začal takže. Plaggu, Tikki." zavolal.
,,c-co to je?" zeptala se s roztřeseným hlasem Alya.
,, to jsou kwami"
,, kwami ale ty jsou berušky a kocoura takže ty a Marinette?" ptala se zas Alya. Adrien jen kívl hlavou že ano.
,, Ale proč si unesl Marinette?" zapojil se do debaty Nino.
,,Marinette není mrtvá"
,,cože Adriene? Si v pohodě ona je mrtvá" řekl Nino a zadíval se mu do očí.
,,Takže vy mi to nevěříte?"
,,promiň Adriene ,ale to je absurdní" řekla Alya.
,,fajn tak tu počkejte do 21:00 hodin a uvidíte že nelžu. Včera si mi zjevila říkala že je mezi životem a smrtí že jí můžu pomoct tím že řeknu zaklínadlo. A jestli hste proti mě tak máte smůlu ,protože já to dokážu. Asi si říkáte jaktože je mari mezi životem a smrtí to je tím že je kouzelná a taky díky mě. Milujeme se a proto žije spojením kouzla a lásky proto. Chápete?" začala zase zvlykat a sesunul se až na zem.
,,Aadriene tohle nezní jako lež a neboj jsem na tvé straně zachráni me jí" přiskičil Nino a pomohl Adrienovi na nohy. Pak se podíval na Alyu ,která už taky stála a dala ruku na jeho rameno.
,,jsem sváma" řekla a oba objala.
,,Plaggu,Tikki příjde?"
,, Neboj příjde" řekl Plagg.Nebe
,,Zvládneme to já vám věřím že na to příjdete" řekla Marinette
,,Marinette!" byl to strážce.
,,ano" řekla a setřela si slzy.
,,chybí ti přátele a rodina?"
,,ani nevíte jak.jak tu budu dlouho? Jak dlouho mě bude ničit to co mě od nich drží?" řekla a znovu propukla v pláčTak a je tu další díl. Moc,mocinky mě mrzí že tak pozdě vydávám tento díl.
Snad se vám líbil.
Za komentíky a hvězdičky jsem moc vděčná.Mějte se kouzelně vaše luciiiinka 🔥posílám srdíčko❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
FanfictionToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?