Tak jméno jsem vybrala a dala jsem na vás bude se jmenovat Attila. Přeci někteří dávali jiní jména ale lřiklonila jsem se k Attile.,,Tak nasedej... A hlavně se neboj" řekl Strážce.
,, a jak má křídla"
,, ona si klekna až zjistí že se chceš na ni posadit"
,, dobře" řekla Marinette a postavila se vedle pegase. Pegas se na na ni podíval a sklonil se aby si Marinette mohla nasednout. Marinette pomalu usedala na pegase cítila její nádherně hebké peří a její hříva jako by byla z oblohy hladká a hebká.
,, to je boží pocit" radovala se Marinette. Ale pochvilce zesmutněla opřela se loktama o pegase. Strážce přesně věděl oč jde.
,, Marinette si v pořádku"
,, já já nevim" řekla a měla nakrajíčku.
,, to bude v pořádku vrátíš se na zem a budeš žít šťasně Lišaje porazíte" povzbuzoval ji strážce.
,, ty nevíš , nevíš jak to bolí"
,, Marinette to vim a moc dobře a bolí to ještě víc když na to myslíš. Člověka které ho jsem miloval mi umřel nikdy jsem se z toho nespamatoval... Ale Marinette pozitivní energie čím víc budeš myslet nad strašným koncem tím tě to bude tížit víc"
,, pokusím se... jak ji mám poručit aby bežela"
,, no přece jednoduše" řekl s úsměvem a natáhl ruku a vykouzlil provazy.
,, chytni se za ně jsou to speciálně upravené provazy na pegase " poradil ji strážce.
,,No.. dobře" řekla váhavě a chytla za provazy kterýma švihla. Pegas se rozeběl Marinette se pevně držetla provazů.
,, Marinette uvolni se" řekl Strážce který běžel se svým pegasem vedle a zachvíli se sesl nad oblaka.
Marinette chvíli ještě zápasila , ale nakonec se i jí povedlo snést.
Vlasy jí vlály proti proudem větru její šaty vlály a pegasova hříva co před chvílí byla nedoknutá se teď krásně vlnila.,, Tak Marinette v pořádku?"
,, V nejlepším" zářila Marinette bylo na ni vidět že si to užívá.
,, Už si ji vymyslela jméno?"
,,No..hodně jsem nad tím přemýšlela a došla jsem ke Attile hezký jméno co?"
,, To je tvoje volba tobě se to jméno musí líbit...ale musím uznat že je vážně hezký" řekl a švihl provazem a jeho Pegas přidal.
,, Tak Attilo ukážeme ji kdo je tady pán!" Zvolala Marinette a švihla provazem. Attila si odfrkla a svými krásnými bílo-růževými křídly začala silně mávat. V mžiku se rychlost zvýďila až dohnala strážce.,, Marinette!! nepřeháněj ať si neuděláš!" Řval Strážce aby ho marinette slyšela.
,, Dobře" řekla ani nedala pokyn Attile a ona začala sama zpomalovat.
,, Prohlížení taky není k ničemu je celkem zábavné" řekl a ukázal kolem sebe.
,, To jo je to jako sen."
,, Jenomže není" dodala po chvíli ticha.
Pozorovala jak kolem ní létají nějaký bytosti těžko říct k čemu je přirovnat něco jako menší lvici kteří mají křídla nebo spíše malí dráčci? Mraky se kolem ní jen hemžili chvíli prolítáhali i mlhou. Strážce ji vedl.
,,Kam to letíme?" Zeptala se mari.
,,Uvidíš"Ještě chvíli letěli a pak proletěli hustými mraky a oběvili se u nějakého městečka.
Marinette se odvážila jen má tři slova...
,,To je kouzelné...."
Ahoj lidičky tak tu má me po dlouhé době další díl.
Doufám že se vám další díl líbil.
Za hvězdičku a komentáře vám moc děkuji.
Mějte se kouzelně vaše luciiinka.
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
FanfictionToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?