U MarinetteNěkdo zaklepal na dveře a pak se otevřeli byli tam. Sabina, Tom a Adrien, který na Marinette mrknul a ta se usmála.
Sabina začala
,, Ahoj Marinette tak ty jsi Beruška" řekla a posadila se k Marinette.
,, ano Mami"
,, a nelžeš mi " řekla Sabina.
,, a proč bych měla?"
,, protože je to třeba něco o čem nechceš říct ani mě."
,, Mami jestli mi nevěříš tak se dívej" řekla Marinette a z kabelky , kterou měla pořád u sebe tak ji otevřela a z ní vyletěla Tikki a Marinette hned řekla ,, Tikki tečky " a stála tu Beruška.
,, tak už mi věříte že jsem to já."
,, ano Marinette , ale teď se rychle přeměň a zalez do postele." Řekl Tom a usmál se na Marinette. Ona se hned přeměnila a vlezla si do postele.
Sabina a Tom ještě měli pár otázek a pak nechali Adriena u Marinette.
,, Díky já bych to nezvládla"
,, to ti nevěřim , ale není zač" řekl Adrien a přiblížil se k Mari a políbil ji na čelo.
,, nevíš jak dlouho tu budu?"
,, no tak to netušim , ale asi dlouho." Řekl trochu smutně.
,, no tak to se tu unudim k smrti co tu budu dělat? Návrhy? Nemůžu mám zlomenou ruku kterou píšu.hrát na mobilu? To mě hned přestane bavit. Číst knihu? Ne to ne ...já nevim"
,, ach jo já holky nikdy nepochopim." Řekl vtipně Adrien.
,, hahaha to je vtipné" řekla ironicky Marinette.
,, já vim."
,, ironie miláčku "
,, já vím lásko"Někdo znovu zaťukal za dveře byl to doktor.
,, Tak jak se cítíte?"
,, dobře" řekla Marinette.
,, mám pro vás novinu , která není moc příjemnám"
,, a jaká" zeptala se se strachem Marinette.
,, budete mít asi výpadek paměti. Určitě ho budete mít buď bude jen týden nebo na celý život podle toho jak se to projeví"
,, co a jakto " zkoušela zadržet slzy , ale nešlo to. Rozbrečela se jako malí dítě.
Doktor odešel.
,, Marinette klid to bude dobrý" utěšoval ji Adrien.
,, no tak tohle neni vůbec dobrý já nechci ztratit paměť nechci. Proč já? Co jsem komu udělala?" stěžovala si Marinette a plakala u toho.
,, Marinette jsem ochotný být stebou za jaký koliv podmínek. Miluju tě a já tě vrátím zpět do reality. A nemusí to být na celý život."
,, ne Adriene. jestli to bude na celý život tak s tebou nebudu odjedu a nikdy mě nenajdeš táhla bych tě jen dolu a to já nechci. Miluju tě , ale tohle prostě ne. Opustím roli Berušky a ty na mě zapomeneš a najdeš si někoho jiného."
,, to nemyslíš vážně?" Řekl vystrašeně Adrien.
,, věřmi nikdy jsem nebyla vážnější a teď prosím odejdi chci být sama"
,, Marinette ikdybys odešla já si tě najdu ikdybys byla na konci světa. Ahoj." Řekl Adrien ani nečekal jestli Marinette něco řekne a odešel.Tak tady je další díl. Trochu se nám příběh zamotává. Jak to dopadne? V příštím díle.
Doufám že se vá líbil další díl a za každý koment a hvězdičku jsem moc ráda.
Mějte se kouzelně vaše luciiiinka🔥posílám srdíčko❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
FanficToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?