,, pane bože co je? " ptala se Marinette.
,,ano to jsem já" řekl hlubokým hlasem a postava se konečně objevila.
,, aha a to jsem ještě do dnes nevěřila na posmrtný život" řekla Marinette a dala ruku podél těla.
,, Marinette!! " zvýšil hlas strážce.
,, pardon",, tak vy byste chtěli vědět proč.." nedořekl marinette mu skočila do řeči...
,, ano , ano chtěli"
,, Marinette mohla by ses chovat slušně?" zamračil se na ni strážce.
,, ale jen ji nech je v pubertě"
,, no to si dělá srandu já se tu snažím a on mi řekne že jsem v pubertě. To beru jako urážku" řekla si potichu (jak se říká lidově:pod vousy) a skřížila ruce na prsou.,, tak já vám to tedy řeknu... Ale žádné skákání do řeči" řekl a druhou větu věnoval Marinette. Ta se jen přetočila a dělala uraženou.
,, V nebi je jeden jediný strážce a to tenhle a pak je spoustu andělů strážců ale ty jsou podstatně horší než tenhle."
,, a co to má jako znamenat" otočila se zpět na boha a rozmáchla se rukama Marinette.
Jako by jí úplně ignoroval a pokračoval ve svý proslovu.
,, každý anděl se vždy spojí s nějkou osobou která zemřela , vlastně ona nezemřela ale vy dole si to myslíte. Anděl vždy pomůže dotyčné osobě pokud je hodně nemocný tak ho radši nechají. Jelikož ty si neumřela jen díky své kouzelné síle tak ses spojila se strážcem jak už jsem řikal každý anděl se spojí s člověkem tak i strážce a ty si vyvolená. Jedině strážce dokáže vycítit pocity a nebezpečí a dokáže se spojit s lidmi tak jako s tebou. Už to chápeš?" zeptal se a usmál se na ni.
,, ano děkuju. A vy se taky můžete spojit s někým?" zeptala se.
,, Ale ovšem že můžu"
,, a ským?"
,, drahá to já nevim s kým ale určitě se nikdo najde"
,, a už jste se s někým spojil"
,, jistě že ano "
,, a jak dlouho jste tu?"
,, notak Marinette přestaň se pořád vyptávat"
,, ale.."
,, ne Marinette " odbyl ji strážce.
,, děkuji a mějte se" řekl bůh.
,, ne a jak dlouho tu budu ? Vrátím se zpět prosím odpovězte" prosila Marinette div se nerozbrečela.
,, neboj nezůstaneš tu tím jsem přesvědčený" řekl bůh a zmizel.,,Slyšel jsi on říkal že se určitě vrátím není to supeer" zaječela Marinette a objala Strážce.
,, ano slyšel " řekl a objetí ji objetoval.
Když se Marinette odtáhla tak si sedla na postel.
,, co tu budu dělat už mě to tu nebaví. Co vlastně děláš ty?" zeptala se Marinette.
,, já no spoustu věcí"
,, například?" nenechala se odbýt.
,, třeba ukládam obláčky"
,, cože to děláš?" řeka nechápavě a rozmáchla rukama.
,, no ukládám obláčky mohl bych ti to ukázat když se tady tak nudíš"
,, to by si udělal to by bylo super"
,, ale musím ještě něco udělat "
,, a co?"
,, musim přece zavolat pegase. Jak by ses mohla prohánět po mracích. " marinette úplně zářili oči . (No kdoby se nechtěl proletět pegasem)
Strážce odešel a když se vrátil podal jí krásný šaty (viz. Obr.) a odešel aby se mohla obléknout.
Pochvíli s přivedl pegase byl okouzlující (obrázek)A jetu další díl.
Doufám že se vám líbil .
Za každý komentář a hvězdičku jsem moc ráda .
Mějte se kouzelně vaše luciiiinka ❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
FanfictionToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?