38)díl

431 21 12
                                    

... ,pomalu mi všechno docházelo a začínala jsem si uvědomovat co vlastně mě zítra čeká...

Je už noc kolem 23 hodiny. Ležím vedle Adriena , který spal , a nedokážu vstřebat to co mi pán nebes dal za těžký úkol. Je vůbec splnitelný? A jak? Kde? Co se stane? Na jak dlouho to bude? Tyto otázky už mě pronásledují už od 18 hodiny a to ani na jednu nedokážu odpovědět. Možná tak v představách. Nechtěla jsem už nad tím myslet , chtěla jsem se vyspat. Zítra mě čeká opravdu náročný den a nebude jenom jeden. Tím jsem si jistá.

Přitulila jsem se k Adrienovi a zavřela pevně oči. Nepředvídatelně jsem usla celkem rychle.

Ráno jsem se probudila první , podívala jsem se na čas bylo kolem půl  šesté.  Moc jsem se nevyspala, ale byla jsem tak nervózní  že  jsem nedokázala  dospat, ale Adrien vypadal spokojeně.  Byl roztomilý  když  spal.  Chvíli  jsem se zamyslela nad minulostí.  Jak jsme se potkali.  Moc dobře  si pamatuji jak jsme seděli  v kavárně  oba nervózní  z toho druhého,  tam mi dal první  pusu.  Byl to jak sen který  se splnil.
Milovala jsem ho dlouho a on miluje mě , je to tak úžasný  pocit.  Usmála jsem se a políbila ho na tvář. 

Už  jsem si udělala  snídani , oblékla  se. Adrien  pořád spal. ,, lenoch jeden"

Blížila se osmá hodina. A Adrien se začal vrťet v posteli a nakonec otevřel oči a rozhlídl se po pokoji.  Narazil  na mě  a usmál se.
,, Dobré ráno, zlato"
,, Dobré,  dáš si snídani? " sedla jsem si vedle něj  na postel.
,, jo, dám  se tebe" řekl a šibalsky se usmál.  Chytil mě za zápěstí a stáhl k sobě.  Začal mě líbat.  S radostí  jsem mu to oplácela.
Překulil se na de mě a začal se věnovat mému krku. Věděla jsem že tam budu mít cucfleky, ale já to neřešila, já si to užívala.
Chytil lem mého trika a začal ho ze mě sundavat.  Avšak já nebyla po zadu a hned jsem mu taky triko sundala. Pomalu se přesouval dolů k mé podprsence, kterou sundal a začal si hrát s míma prsama nad čímž jsem vzdychla.

Začal se přesouvat níž dopřával mi polibky na mé břicho.  Já mu jen jemně zatáhla za vlasy,  on vzdychl.
Chytil lem mých legín a sundaval je ze mě.
Byla jsem už  jen v kalhotkách, ale on byl nějak  moc oblečený.  Vzala jsem všechnu sílu a překulila se na něj a zaútočila na jeho rty.  Začala jsem s nima pohybovat a Adrien se s radostí přidal.
Sundala jsem mu kalhoty a trenýrky on mě zas kalhotky. Ale Adrien mě  znovu překulil zpět.
Od mého krku se začal posouvat dolů až se dostal v mému citlivému místu.  Silně  jsem vzdychla,  cítila jsem slast, Adrien se usmál.

Pomalu jsem dosahovala svého vrcholu a přitom vzdychala jeho jméno. 
Už  jsem ho dosáhla  a cukla sebou.  Adrien si lehl vedle mě.

Byla jsem si jistá  že  jsem už  připravena.
,, Adriene? “
,, copak zlato? " otočil hlavu ke mě.  A zadíval se mi  do očí.
,, už jsem připravená " řekla jsem s úsměvem na rtech.
,, Doopravdy  jsi si jistá? " zeptal se starostlivě.
,, ano jsem" v tom se Adrienovi v očích objevil chtíč a lásku.  Vrhl se na mě jak hladový vlk.

...

,, Byla si úžasná" vydechl když se vedle mě  svalil na postel. Zasmála jsem se a přitulila k němu. Objal mě pažemi.  Slyšela jsem údery jeho srdce, které  byli rychlejší  než kdy jindy,  bylo  to uklidňující.

,, Dnes večer  vše  začne  dostaneme instrukce, jak se dostat  do světa, kde máme  zachránit  vládce  ohně " řekla jsem Adrienovi, který  seděl u počítače  a četl si zprávy. Bylo už  odpoledne a mě  začal  padat stres.
,, Klid zlato,  máme  přeci kwami.. "
,, kwami,  kde vůbec  jsou?  Dneska sem je ještě  neviděla " řekla jsem starostlivě.
,, Nevím , třeba  si někde  užívají  svou chvilku" řekl lišácky.
,, mlč, ty pako" zareagovala jsem hned a praštila ho. ,, Tikki, Plaggu!  Svačina!" zakřičela jsem,,  to vždy  funguje" a taky ano, hned jak jsem to dořekla  už  u mě  byli oba.  Adrien se začal  smát.
Neřěšila  jsem ho a podala Tikki sušenky a Plaggovi cammembert. Oba poděkovali  a sedli si na stůl  k Adrienovi,  který  se uklidňoval.

Bylo přesně  šest  večer  a naší  neosvětlenou  místnost osvětlila bílá  žář.
,, Dobrý podvečer,  přeji" pozdravil zdvořile  pán  nebes  a Kuba jen přikývl. 
,, dobrý  večer " pozdravili jsme s Adrienem postupně.
,,  Dnes je váš den,  tady máte " řekl a podal mi do ruky křišťálovou krabičku.,,  tato kouzelná  křišťálová  krabička,  je vaše vstupenka  do světa  kouzel, strachu, podvodu,  flustrace i okouzlení , radosti a lásky. Nic víc  vám  k tomu nemohu říci" řekl
,, Jak se tam dostaneme? " zeptal se nechapavě Adrien.
,, Ano malém  bych zapomněl.  Musíte se chytnout za ruce - udělej te to hned-"
,, nejsme vůbec  připraveni " řekla jsem zmateně.
,, nebudete nic potřebovat  jen své  kwami, které  se přenesou  s vámi  a svůj  důvtip " řekl.  Nechápala  jsem, ale už  není  cesty zpět. ,,  chyťte se za ruce " opakoval,  Adrien  mě  za ně  vzal a pevně je sevřel. Podívala jsem se mu do očí a jemně se usmála.  Úsměv  mi vrátil.,,teď opakuje po mě " začal recitovat,,  kouzlo z dávných  hlubin,  které  v zapomnění  je.
A kouzlo,   které  sílu  má  vždy  a nikdy neunikne.  Povstaň,  povstaň.  A sílu kterou v sobě máš předej těm kteří tě o  to žádají " oba jsme opakovali   a krabička, která byla mezi námi na stole se vznesla na úrovni našich rukou a začala se točit a křišťáli na ní začali zářit, až jsem musela přihmouřit oči.
Začala jsem cítit tlak, který  nebyl  příjemný  ani nepříjemný.  Cítila jsem vzduch, sílu.  Nechtěla  jsem to vnímat  bylo to strašný.  Sevřela jsem Adrienovi ruce víc a nechala se odnášet neznámou magií.

Zdravím ,  po delší  době  tu máte další  díl.  Doufám  že se vám  líbil.
Za hvězdičku  a komentář budu moc ráda.

Vaše luciiiinka💕

Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat