Jen
1.omlouvám se že vychází tento díl později a slibuju že se polepším.
2. Asi budu dělat otevřené konce, protože mě to baví😝😜
3. A teď k příběhu..stál tak Kocour v celé své kráse. Oba dva na něj zírali. Lišaj se zpamatoval a řekl:,, No to snad ne nikdo se nemůže dostat s akumy nikdo"řval přes celou místnost.
,, smůla co a teď okusíš pomstu." řekl Kocour a postavil se do bojové pózy.
,, jenom než mě zničíš asi bys sis měl vysvobodit broučka" řekl lišaj a hlasitě se zasmál.
,, cože?" Řekl vylekaně Kocour a otočil se směrem kam Lišaj ukazoval v rohu o stěnu opřená seděla sklíčená Beruška.
,, néé" zařval Kocour a rozeběhnul se k ní. Už byl u ní když jí naposledy zapípala náušnice a už tam byla Marinette.
,,ne Marinette neumírej to mi nemůžeš udělat." Řekl ustaraně Kocour když ji viděl v jakym byla stavu.
,, ještě není konec ty (doufám že vám nevadí když budu trochu sprostá) grázle." Řekl naštvaně Kocour a vmžiku měl Marinette v náručí a běžel pryč.
,, ty si asi myslíš že si tě nechám utéct" řekl Lišaj a otočil se k nim.
Mávl svou holí a hejno motýlů se na něj hrnuly.
,, vaše miraculum stejnak dostanu a to ještě dnes budete vůbec rádi že přežijete a nebo nepřežijete to je celkem fuk hlavně že budu mí to co chci. Ještě jednu šancci ti dávám dej mi miraculum."
,,nikdy ti ho nedam " řekl rozzuřeně kocour už měj slzy nakrajíčku , ale vydržel to.
,, tím pádem to půjde pozlym." Řekl lišaj a znovu mávl svou holí a to se statisíce motýlků leťelo proti Kocourovi.
,, u-uteč-č z-zac-chr-raň s-si živ-vot j-já ti d-děl-lám je-en pří-ítěž" řekla polo mrtvá Marinette.
,, no tak to ne zachráním tě a Lišaj nikdy nevyhraje." Řekl Kocour když viděl krvácející Marinette chtělo se mu brečet věděl že je po otřesu mozku a že je nemocná. Jen viděl jak se k němu přibližují motýlci začínal si nevěřit v duchu si říkal že tento boj nejde vyhrát , ale v srdci věřil že vyhraje.
Kocour dal teda na instink a položil Marinette na podlahu vzal svoji tyč a chystal se k boji. Motýli už byli těsně u něj Kocour jen roztočil svou tyč.
,,nemáš šanci ty prašivá kočko ani Berušku ani sebe neochráníš" řekl Lišaj. Kolem Marinette a Kocoura lítali motýlci Kocour je odháněj svou tyčí , ale spousta zářezů od nich měl.
,, tak už to ho mám dost " zařval Kocour nevěděl kde je Lišaj ale zkusil to prodloužil svoji tyč protrhla armádu motýlů měl štěstí zasáhl Lišaje , který upadl na zem a motýli zmizeli ,protože Lišaj neměl nad nima kontrolu. Kocour věděl co dělat než se Lišaj zpamatoval vzal Kocour Marinette do náruče tyčí prorazil obrovské skleněné sklo a utíkal s Marinette k nejbližší nemocnici ani nevěděl jestli žije ,ale modlil se aby žila. Když dorazil tak způsobil v nemocnici poprask všichni viděli jak Kocour si běží celý od krve a s nějakou dívkou v náručí.
Kocour si jich nevšímal. Doktoři hned Marinette přijmuli a Kocoura dali do vedlejšího pokoje kde ho další doktor ošetřoval.
Po 15 minutách přišel doktor od Marinette měl takový tupý výraz takový že nevíš jak to dopadlo( doufám že chápete).
,, tak co je sní je v pořádku?" Ptal se vystrašeně a starostlivě Kocour.
,, no..Tak tady je další díl doufám že se vám líbil.
Za každý komentík a hvězdičku jsem strašně ráda.Mějte se kouzelně vaše luciiiinka🔥posílám srdíčko❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
FanfictionToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?