ODHALENÍ

19.6K 604 1
                                    

Max

Jakmile jsem si s Andym domluvil schůzku , hned jsem se začal oblékat . Nasadil jsem si bílé tričko a koženo-teplákovou bundu a na nohy roztrhané černé džíny. Měli jsme se sejít v baru Teengirls , ve kterém měli zamilovaný týden , ale to mi bylo celkem putna .

.........

Jako obvykle měl Andy spoždění , ale nějak mi to nepřekvapilo. Všiml jsem se jedné holky naproti mě , vypadala , no , jak bych to řekl . Není to můj typ , jsem spíš na jiný holky. Asi taky na někoho čekala , protože jsem slyšel , jak objednává dva drinky. V tom se rozletěly dveře a v nich stál Andreas. Vypadal nějak jinak . Kriste pane , on si vzal dlouhé kalhoty ( je to neobvyklé, že má ryfle , protože pořád chodí v kraťasech) .Sedl si vedle mě.,,Čus kámo , jak je ?" zeptal se a dali jsme si náš pozdrav. ,,Hele v poho."o něčem mlel celých dvacet minut , ale já se mu nevěnoval .Koukal jsem na tu holku naproti mě. Zdálo se , že si s někým povídá a najednou pohlédla ke dveřím. Ve dveřích stála fakt hezká holka co jsem kdy viděl . Měla na sobě kraťasy, ve kterých měla obtáhnutej. Nad nimi svítila rudá podprda pod krajkovým trikem. Andy na mě koukl a pochopil kam se koukám a hned tam taky koukl. ,, Hezký ..." vyjekl potichu . Šla za tou holkou a cestou nám věnovala jeden provokativní pohled. Měla krásně černé vlasy a v nich blonďatý melír . Oči měla oříškově hnědé.Jakmile přišla ke stolu , něco prohodila mezi asi kamarádkou a v tu ránu jí spadl na zem mobil. Ohla se pro něj a vyšpulila na nás zadek , ani nevíte co se mi holnilo v hlavě a co v boxerkach. Musel jsem si poposednou . Utrpení skončilo , narovnala se . Ale jakoby věděla , že mě tím mučí a spadly jí i brýle a to už byla čele k nám. Ohla se a v triku se jí odhalil výstřih ze kterého koukali poměrně , no velké prsa. Zas jsem si musel poposednout . Když se zvedla ,ta druhá jí vzala za ruku a vytáhla ji na parket . Je mi líto že jsem nebyl na parketu , protože se kroutila kolem jednoto kluka, divím se mu že se mu nepostavil . Já bych to nevydržel. Po dvaceti minutách šla k baru a to byla chvíle pro mě. ,,Sleduj kamaráde." houkl jse na Andyho .

Victorie

Za mými zády stál ten kluk od toho stolu. Sedl si ke mě a vzal mě za rameno. ,,Co ti tu tak sama ?" vyptával se .,,Bo je na mě moc divoká." oddychla jsem si těžce.,,Jo, ale já nejsem zas tak divoký , zkus to." lichotil si .,,Ha dobrý pokus , ale budu muset jít ." odsekla jsem .,,A pusa na dobrou by nebyla , a jak zní mimochodem tvoje jméno ?" dám mu šanci řeknu .,,Viky Less." nakloním se k němu a pošeptám mu do ucha.

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat