Vicky
Ten problém byl ten, že jsem neměla zrovna v tu chvíli na sobě poprsenku, jenom kraťasy, kalhotky a tílko.,, Dojdi mi prosím pro osušku. Nemam podprsenku a tílko mi prosvítá." řekla jse Harrymu, ale ten nehnul ani brvou.,, Na to zapomeň, jestli něco chceš tak si pro to poď."řekl Harry a já si přikrila rukou prsa. Hahaha vtipný. Kluci se smály na celý kolo. Vyplázla jsem na ně jazyk a šla si pro osušku.,,Vicky chytej."řekl Will a hodil mi mobil, jenže nato jsem si musela sundat ruce z dekoltu a chytit mobil.,, Uuuuu.. wow."řekl Will. Já rychle zaběhla do domu. Jak jsem tak utíkala, do někoho jsem narazila. Byla to ta holka, která tady scháněla Joe.,, Služky tady běhaj po domě skoro nahý."řekla a ve mě doslova vřela krev.,, Já nejsem služka."řekla jsem naštvaně, a hodila přes sebe nějaký tričko, které leželo v kuchyni na stole, bylo černý a roztrhaný.,, A proč jsi mi to minule říkala? A kdo teda jsi?"řkla arogantně a pořela se o kuchyňskou linku,,, Jsem Vicky a jsem Joeova přítelkyně."řekla jsem a sevřela pěsti.,,Tak to zrovna, Joe by se nesnížil na takovouhle úroveň. Na špinavou couru." řekl a já se protentokrát neudržela a vlepila jí facu.Ona mi jí také vrátila, ale bylo vidět , že buď trénuje, nebo to má nacvičené, protože jsem dostala takovou, že jsem sebou na zem vzala židli. Cítila jem, jak mi ze rtu teče krev.,, Taková ubohost. S tebou se prát vážně nebudu. Viřiď klukům, že tu byla Molly." řekla a třískla s dveřma. Měla jsem toho dost, šla jsem do pokoje a vzala si teplákový kraťasy a sportovní podprsenku, poté jsem zamířila do garáže pro vodítko. Aron ležel vedle altánku, byl tam spolu s Harrym, Adamem, Benem a Willem. Kluci se asi už vrátili z focení. Přišla jsem blíž k nim a začala připravovat Arona.,,Ježiš cos dělala? To jsi takový trdlo?" zasmál se Will.Já se narovnala a ironicky se zasmála.,,Ne byla tu vaše kamarádka Molly. A můžu vám říct, že facky má pěkně nacvičený." řekla jsem.,,Svině. Jsi v pohoďe?" zeptal se Harry a šel ke mě. Ze rtu mi setřel krev a koukal na mé rty.,,Hele jdu si zaběhat. Musim si pročistit hlavu." zamávala jsem jim a rozběhla jsem se. U plotu krásného domečku, už po několikáté kolem mě prběhl kluk v černé mikině s kapucí. Sice mam sebou Arona , ale dostala jsem strach a rychle jsem se rozeběhla domů. Jenže to by nebyla karma, aby jsem ho nesrazila na křižovatce.,,Je pardon... já nechtěla jsi v pohodě?" tahala jsem ho na nohy. Když si sundal kapucu, oddychla jsem si.,,Je ahoj Vicky. Jsem v poho a ty?" byl to Hazz. Docela jsem ho ráda viděla, ale jak to že na něj Aron neštěká, ale vrtí ocáskem a skáče na něj.,, Jo v poho. On tě Aron zná , že na tebe neštěká?" řekl jsem a on si klekl, aby mohl psa pohladit.,, Jo já jsem totiž Benovo bratr a hádám , že ty o mě nevíš co?" řekl a zasmál se. To se tedy nezmínil.,,Ne to teda ne." zasmáli jsme se. Chvíli jsme si tedy povídali a mířili ke kavárna. Dala jsem si pistáciové latte a povídala si zase s Hazzem.,,Teda ty se asi ráda pereš co?" ukázal na můj ret.,,Jo, ale budu muset trénovat. Ta mrcha má velkou páru." řekla jsem a uchechtla se.,,Kdo ti to udělal?" zeptal se starostlivě .,,Nějaká Molly mě nazvala špinavou courou a tak jsem jí vlepila facku." řekla jsem a Hazz na mě jen vykoulel oči.Pak jsem se jen smáli.,,Hele už musím domů. Tak se někdy ozvy, je s tebou sranda." řekla jsem a běžela jsem dál domů. Doma na mě čekalo překvapení.
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
RomanceKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤