Joe
Leželi jsme necelých pět minut v posteli. Docela daleko od sebe. Něco mi říjalo ať jdu blíž, ale ani na milimetr jsem se nepohnut. Uplynulo dalších patnáct minut( viděl jsem to na hodinách naproti posteli) a zavládlo ticho. Už asi spí- řekl jsem si v duchu a otočil se k ní zády.,, Joe , spíš." sice šeptala , ale v tichu to znělo jako normální mluvení.,, Ne , potřebuješ něco?" otočil se k ní a všimnul si - i v té tmě- že má rozeplé knoflíky od košile až k pupíku.,, Nemůžu usnout. Mám statosti." řekla smutně a já s sednul.,,Chceš o tom mluvit?" nemohl jsem také usnout a proto jsem ji bedlivě poslouchal.,, Víš, nevím kam teď půjdu.Domů nemůžu a k Johanovi se už nevrátim." viděl jsem na ní , že je nešťastná a smutná.,,A ptoč nemůžeš domů?" nechápal jsem proš ne. Domov je bezpečí, ve kterém se může každý skrýt.,, Johan řekl , že požádá Edvarda , aby mě nenechal jen tak utéct." ukápla jí slza.
Vicky.
,, Johan řekl , že požádá Edvarda , aby mě nenechal jen tak utéct."v tom mi z oka sjela jedna nebohá kapka vody. Ale než jsem se vzpamatovala , Joe mi ji utřel.,, Hej , hej, neplakej. Mám nápad. Zítra jedu do Anglie za svojí sestrou a budu tam nějakou dobu. Mohla bys si jet se mnou. " řekl nadšeně.,, Ale Edvard...." ani jsem to nedořekla.,, Edvard je můj otec a on mě ani tobě neublíží." řekl a pohladil mi po sthně. Bylo to příjemné.,, Ale co ty? Máš svůj osobní život." pousmála jsem se .,, Ale prosim tě. To jde stranou. A navíc s mojí sestrou si padnete do oka. Ona je taky krásná jako ty- no o trochu míň." zalichotil mi. ,, Nech toho nebo se budu červenat." laškovali jsme a já se trochu předklonila.,, Mimochodem ty knoflíky jsou super. Můžeš je odundat všechny? Sluší ti to." zasmál se a já si všimla , že můj dekolt je na půl odhalený. Měla jsem rozeplé skoro všechny knoflíky.,, Joe. Tys mi nic nemohl říct?" otočila jsem se a zapínala si je. Jenže v tom spěchu jsem si je zapla špatně. Naštvalo mi to a tak jsem si ji sundala. Nebojte měla jsem spodní prádlo.,, Blbá košile." řekla jsem a schovala se až po krk pod peřinu.,, Ooo, ty provokuješ. Ale takhle je to ještě lepší. Můžu k tobě?" zasmál se a já se jen uchechtla a otočila jsem se k němu zády.,, Dobrou." řekla jsem stručně.Jenže za chvíli se mého pasu dotkly svalnaté mužské ruce. Bylo mi to příjemné. A tak jsem ho nechala.,, Dobrou noc. " řekl a to je poslední co si pamatuji. Poté jsem usnula.
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
RomanceKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤