ÚNIK

11.3K 376 3
                                    

Max
Od včerejška uběhl den a já byl v naprostý pohodě. To že jsem si namotal na prst jednu holčina, která má božský tělo, ale jinak je naivní, jako něco. Byla to pro mě výhodná partie. Andyho jsem se zbavil, už mi nebude moct vyčítat co jsem udělal jedný jeho kurvě, takže to mi taky odlehčí ze srdce. A tý malý naivce jsem toho taky nakecal. Musel jsem se prostě smát. Bude to parádní měsíc. Doufám že mi něco přilítne i do kapsy.

Vicky
Do čeho jsem se to zase dostala. Jakmile jsme dorazili do baru, všichni se na nás koukli , včetně skupiny kluků, která seděla naproti dveřím. Šli jsme k nim.,, Čus kluci tohle je Bo, moje dobrá známá a její kamarádka Vicky." představil nás pěti klukům, přičemž se na Bo úchylně usmál. A ona mu to ještě oplácela.,, Ahoj" řekla jsem tiše , ale než jsem si stačila sednout, místo mi obsadil můj tyran.,, Kluci šoupnite zadky. Vicky pojď si sednout ke mě. Mimochodem Johan." podal mi ruku a uvolnil pro mě trochu místa .Potřásla jsem mu rukou a sedla si vedle něj.,, Proč máš tak zbitou tvář?" vyhrkl kluk sedící nalevo od Bo.,, Ale jeden hajzl si na mě dovoloval." řekla jsem tvrdě a koukla se na Andyho , ten se jen usmál.,, Takový kluci by potřebovali přes držku." vykřikla Bo, ostatní se jenom uchechtla. Na to jsem se zamračila, protože to nebylo zrovna k smíchu.

Po asi 20 minutách sedění a popíjení limči mě Johan vytáhl na parket. Tanec , který dohrál následoval ploužák. Hned jsem se zavěsila Johanovi za krk a on dal své ruce těsně nad můj zadek. Místo ,na kterém jsme tancovali, bylo hned pod pódiem , a proto na nás kluci od stolu neviděli.,, Vím že to byl Andy." z ničeho nic mi pošeptal do ucha.,, Kdo?" nechápala jsem v jaké souvislosti mluví.,, Ten co tě zbil."řekl a vlepil mi letmý polibek do vlasů. Musela jsem se držet , abych se nerozbrečela.,, Jak to víš?" koukla jsem se do jeho zelených očí. ,,Při odpovědi na Jackovu otázku jsi se dívala jenom na Andyho a taky se mu to už párkrát stalo.Ale to se stalo minimálně každýmu z naší party." odpovědel a mě se přitížilo. Podlomili se mi kolena , ale naštěstí mě chytil.,, V pohodě?",,Jo jen bych chtěla pryč." zasnila jsem se na chvíli.,, Tak poďme ."řekl a už by mě táhl ven. Jenže jsem ho zastavila a řekla mu:,, Ne, nemůžu. Nechci nechat Bo s ním." ukápla mi slza.,, Typickej Andy. Nic jí neudělá. Jen predátorem že po mě jedeš, hm? On se uklidní. " řekl a táhl mě k ostatním.,, Co ?Já nechci!!" ,, Jen to dělej." poslechla jsem ho a začala se na něj lepit.

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat