Vicky
Vešla jsem na kolej a uviděla Chlo s Liamem jak jdou ven. Nechtělo se mi všechno vysvětlovat a tak jsem rychle vpadla na holčičí sprchy. Když jsem po asi pěti minutách otevřela dveře , vyběhla jsem nahoru do třetího patra před pokoj číslo 7. Zlehka jem zaklepala. Otevřeli se dveře a Mike na mě zíral.,, Vicky..." nedořekl to protože jsem mu dala prst před pusu. ,, Je tu Jack?" řekla jsem a on zakroutil hlavou na znamení že ne. Jekmile jsem za námi zaklapla dveře, přitiskla jsem svoje rty na ty jeho. Hned začal spolupracovat a dal mi ruce na zadek který pevně zmáčkl, čímž jem se trochu nadzvedla. Šlehla jsem s námi na postel a dál ho líbala. Došel nám vzduch a tak jsem si jen spokojeně lehla.
Ležela jsem na jeho hrudi a hladila mu vypracované břicho.,, Proč jsi to udělala?" zeptal se a já na něj pohlédla.,, Potřebovala jsem vylít city k tobě. No a jak se tak koukám bylo to vzájemné." řekla jsem spíš tázavým tónem než jako oznamovací.,, Jo,mylím...no vím že jo.Mám tě rád." řekl a znovu zakusil mé rty. Věděla jsem, že jsem zase podlehla klukovi. Ale jako u těch předešlích doufám, že tenhle bude ten správný.,, Já tebe taky." opltila jsem mu stejnou větu. Chvilku jsme se líbali a když nám došel vzduch odtrhlo jsem se od sebe.,, Proč jsi přede mnou utekla?" řekl a podíval se mi hluboko do očí. Jeho modrá očka mě propalovala .,, Beth mi vyhrožovala, že jestli tě nenechám a dál se s tebou budu stýkat, tak po škole vyhlásí, že jsem byla kurva na prodej." řekla jsem a on zaťal pěsti. Jeho oči trochu potmavly.,, Tohle si za rámeček ta blbka nedá. Nebude o tobě šířit lži." řekl a chtěl vstát, ale já ho přišpendlila zpátky k sobě.,, Neni to lež. Je to pravda. Ona byla za mým ex a on jí vše řekl. Že jsem chodila s klukem , který předstíral, že mě miluje. Ale on mě jen využíval a chtěl mě prodat jako lacinou šlapku. Dokonce měl už i kupce." řekla jsem a on mě vtáhl do objetí. Políbil mě a hladil po vlasech.,, Je mi to líto, ale nějak jí to vysvětlit musím." řekl a znova chtěl jít, ale já mu to opět nedovolila.,, Nikam já mám lepší plán." řekla jsem a šibalsky na něj koukal. On se jen uchechtl a otočil se celou hlavou ke mě.,, Co máte za lubem Adamsová?" řekl vtipně.,, Můj ex, ten jak za nim byla Beth. Byl jeden večer na párty a opil se. Večer mi poslal video jak si tam užívá s nějakou blondýnou. No a schodou náhod ta blondýna je Beth a já to video vlastním." řekla jsem a šlosolibě jsem se zasmála.,, Oooo...tak to je těžký kalibr. A jsi si jistá, že je to ona?" tázal se a já si vytahla mobil z jeanů. Pustila jsem video a ukázala to Mikemu.,, Seš mazaná. Budu si na tebe muset dávat pozor." řekl a přisál se na moje rty. Je prvda, že jsem měla dost kluků, ale alespoň se můžu ponaučit z chyb, co jsem udělala a co udělali oni.,,Jo zítra mám zápas, tak jestli chceš. Můžeme ukázat že se jí nebojíme." řekl a mě se zajiskřilo v očích. Znova a znova jsem ho líbala. Dokuď jsem neusnula. Ano usnula jsem v cizím pokoji, kam najisto přišel jeho spolubydlící a mi byli na sobě v posteli namačkaný.
Ráno mě probudilo lechtání ve vlasech. Odlepila jsem oči od sebe byl to Mike už v dresu a koukal na mě stylem- to spíš tak dlouho?- Když jsem se trochu víc vzpamatovala, koukla jsem se na hodiny. Bylo půl devátý a Mikemu začíná zápas v devět.,, Lež, mám ještě poradu s týmem tak pak za námi přijď na hřiště." s těmihle slovy odešel a já se nesmíně těšila.
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
RomanceKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤