Mám pro tebe novinu." řekl sexy hlubokým hlasem.,, Ty jsi jedna velká novina." řekla jsem a zasmála jsem se.,, Za dva dny letíme na Filipíny!!!!!"Vicky
Vyprskla jsem radostí a objala Johana. Mačkala jsem ho vší silou.,, A to jako jen tak?" řekla jsem . Nechtěla jsem od něj dostávat drahé dárky, je to podle mě ukázka toho , jak se někdo vychloubá že má prachy.,, Jedu tam na pracovní schůzku a mám jedu navíc. Ale má to jednu podmínku." zhrozila jsem se.,, Ježiš, jakou?" žašeptala jsem.,, Neboj. Musíš si koupit nějaký sexy plavky." uchechtl se a skousl si spodní ret.,, Ale pane Johane. O plavky he už dávno postaráno a nejen o to."vytáhla jsem soupravu prádla. Byla ruďe červená s černými proužkami.,, O-muj-bože." vykoktal ze sebe a vrhl se na mě. Začal mi dravě třít rty o sebe.,, Houhouhou počkej. Na tohle teď neni místo ani čas musíme jít sbalit věci." odtrhla jsem se od něja a hodil mu na hlavu podprsenku.
Johan
Vždycky mi vytrhne z toho nejlepšího. Obával jsem se, že v tom co jsme tady nestihly , doma už nebudeme pokračovat .Nejednou se ušklíbla a hodil mi podprsenku na hlavu. ,,Neprovokuj nebo uvidíš." zasmál jsem se.,, Hele skusim zavolat mámě a tátovi, že s nima chci mluvit a že přijedu. Odvezeš mi tam?" řekla nervózně a už vytáčela telefon. Jen jsem kývl.,, Ahoj mami hele já s mým." podívala se na mě a pak se usmála,, přítelem jedu na dva týdny na Filipíny .Ježiš mami nehysterči. Jede tam se svou firmou na pracovní pohovor. Dobře, za chvýli jsem tam a vezmu si pár věcí. Pa.'' dotelefonovala a já se jen usmíval.Vše bylo domluvené. Nastartoval jsem auto a vyjel k jejím rodičům.
Vicky
U nás před domem stálo auto. Určitě nebylo naše. Ale koho? Asi nějaký tátovo kamarád. ,, Počkáš tu?" kývl hlavou. Vystoupala jsem pět schodů a otevřela dveře. Zula si boty a šla do kuchyně. U plotny stála mamka. Jakmile jsem jí pozdravila otočila se a obejmula mě. ,, Ahoj zlato tak jak se máš. Tvůj kamarád mi říkal jak tě ten Johan zmlátil. Je to hajzl , vykašli se na něj." ????WAIT WHAT?????Co to právě řekla? Johan že mě bil a jaký kamarád.,, Mami kdo ti to řek?" byla jsem vcelku vytočená.,, No on na tebe čeká v tvým pokoji." rozešla jsem se do mého pokojwme. Otevřela jsem dveře a tam seděl. Smál se, ale tak, víte jak. ŠKODOLIBĚ.,, Co tu chceš a cos to nakecal mojí mámě." Max se na mě podíval ale já uhla pohledem. Byla jsem nervozní a měla strach. Zakryla jsem to tím že jsem šáhla do skříně pro kufr a začala balit.,, Ty a Johan si myslíte, že jsem úplně blbej.Neumíte ani jeden dobře lhát. A jestli si myslíš , že Johan ti pomůž, tak to jsi na omylu. Je to děvkař a násilník." tohle už jsem nevydržela a vlepila mu facku. Chtěla jsem i druhou ale on mě chytil za zápěstí a paži a drtil mi je. ,. Tos neměla dělat. Mohl bych Johanovi říct ať si na tebe dává pozor." vytrhla jsem mu moje ruce , ale za to jsem schytala facku já. ,, On neni jako ty. Jo a mimochodem , už jsme spolu spaly. A byl určitě lepší než ty a bylo to dobrovolný." začala jsem na něj řvát.,, Jak to můžeš vědět , jestli je v posteli lepší než já. Nebo se o tom chceš přesvědčit?" chytil mi za zadek a za prso. Rychle jsem se od něj odtrhla a vepila mu facku. ,, Zbohem ubožáku!" řekla jsem znechuceně a popadla kufry a rychle vyběhla z domu. Hodila jsem zavazadla do kufru a nasedla dopředu. Vydala jsem ze sebe nucený úsměv . Ale to mi Johan nezbaštil.,, Co se krucinál stalo?'' pohladil mi po tváři a potom po rukách ke jsem měla modřiny.
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
RomanceKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤