Vicky
Vyhrabala jsem z kufru ručníky. Sexy prádýlko a nějaké oblečení.,, Dobrá můžu ti to vynahradit." slékla jsem si pásek a černé tílko.,, Jo a jak?" posadil se na postel. Byla už jsem jen ve spodním prádle a viděla, jak se mu dělá boule na kalhotech. Najednou byla dole i podprsenka. Joe na mě zíral a já se přesunula k dveřím od koupelny.,, Sprcha volá." a vešla jsem do koupelny. Ale dveře jsem nechala otevřené. Pomalu jsem pustila vodu do sprchy a vlezla si tam. Uslyšela jsem , jak se Joe svléká, a proto jsem se otočila zády ke vstupu do sprchy.
......
Uběhly asi tři minuty a ucítila jsem na svých bokách jeho ruce.,, Děkuju. Jseš překrásná." začal se přibližovat dopředu k mýmu dekoltu.,, Huš, pořád platí to co jsem ti řekla." otočila jsem se a uviděla jeho hruď. Skousla jsem si ret.,, Ale zlato. I ty to chceš." No když se tak zamyslím proč né. Začala jsem ho líbat a on přesunul ruce k mému zadku. Pevně ho zmáčkl a já vzdychla. Ucítila jsem že se usmál. Bylo to příjemné. Ale z pomyšlení mi vytrhly zvuky vrzajících schodů.,,Joe." nechtěl se mi pustit.,, Kruci Joe." odstrčila jsem ho a on se na mě udiveně koukal. Vyšla jsem ze sprchy a obmotala kolem sebe ručník. Ten jeho jsem po něm hodila.,, Lásko pokračovala bych , ale někdo jsem jde." on si ho obmotal. A políbil mě na čelo. Když najednou někdo zaklepal.,, Dejte nám pokoj." zakřičel Joe až z koupelny. Ale klepaní se opakovalo.,, To musí rušit zrovna teď. Na, to ti bude slušet." usmál se, hodil po mě spodní prádlo a odešel z koupelny. Upozorňuju jen v ručníku. ,, Josephe , konečně jsem se tě dočkala. Ježiš ty cvičíš? To je sexy!" uslyšela jsem z pokoje a vydala se tam. Na Joeovi vysela nějaká holka a bylo znát že Joeovi to neni moc příjemné.,, Ehm... Ember tohle je moje Přítelkyně Vicky. Vicky tohle je moje ex a kamarádka Ember." ta bloncka se vydala ke mě a zatřásla mi rukou. ,. Těší mě poznat mojí následnici." něco mi říkalo že mě nesnáší.,,Em necháš nás se alespoň obléct?" jen kývla a když vycházela ze dveří stačila na nás juknout.,, Přiďte dolů. Už je tam plno lidí." po jejím odchodu jsem na Joea zírala. ,, Neboj budete v klidu!" uklidnil mě a strhl ze me ručník.,, Joe." zaječela jsem a odešla do koupelny si nandat alespoň spodní prádlo.,, Co? Myslel jsem že už máš na sobě ty hadříky!" pochychotnul se a já na sebe navlékla černé minišortečky a bílé tílko. Pod kterým prosvítalo moje spodní prádlo. Vylezla jsem z koupelny a Joe seděl už oblečený na posteli. Měl tílko a kraťasy a vše doladil čeronošedým kloboukem. To mu dodalo šmrnc. Musela jsem si skousnout spodní ret. ,, Jo tak ty provokuješ?" stoupl si na nohy a blížil se ke mě.,, Lásko, teď opravdu ne. Ale možná večer." zalaškovala jsem a otřela jsem se o jeho rozkrok.,, Jo tak to si nechám líbit. Ale teď tedy hybaj." pleskl mě po zadku a otevřel dveře. Dole sedělo už asi 10 lidí. Poznala jsem jen Sarah, Johna a Embr. A mezi nimi lítala střeštěná Cirie.Najednou se všichni začali na nás koukat.
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
RomansaKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤