PRVNÍ NOC

6.1K 237 0
                                    

Vicky
Kráčela jsem ke stanu a viděla jsem jak se náš stan třese. Nakoukla jsem dovnitř a tam viděla Toma a Harryho , jak hráli na mobilech nějakou hru, asi FIFU , protože Harry řval.,,Střílej, to to neumíš vůbec kopnout." po chvíli mě oba zaregistrovaly a usmívali se na mě.,,Chceš se přidat? Nebo co, že tam tak stojíš." popravdu bych si s nimi ráda zahrála, ale byla jsem hodně unavená.,, Prosím mohla bych si jít lehnout? Jsem unavená." shrnula jsem ze sebe svetr a hodila ho na tašku s mojimy věcmi.,, hele půjdu taky spát. Zahrajem si zítra. Dobrou." řekl Tom a odešel ke Steavovi do stanu.,,Vypadáš smutně. Co se děje?" podal mi ruku abych si lehla, protože stan měl nízkou střechu.,, Víš, Sarah a Steav do mě celý den hustí, ať si dávám na tebe pozor a že se s tebou nemam stýkat , a že mám Joea. Ale je pravda, že tebe beru jako brách a Joea miluju." dořkla jsem a hluboce jsem se nadechla.,, Vím, Sarah mě taky varovala, že prý mě zbije, jestli na tebe něco skusím." zasmál se.,, Je pravda, že jseš krásná a že tě mám rád, ale Joe je můj kamarád a to bych mu nikdy neudělal. Ale kdyby si chtěla!!!!" řekl a mrkl na mě.,,Harry! Je to od tebe milý a cení si tě za to. Dobrou." dala jsem mu pusu na tvář a lehla si pod peřinu.Zavřela jsem oči, ale po chvíli jsem je pootevřela a koukla se na Harryho. Ten pořád seděl a hladil si místo na které jsem mu dala pusu. Nevím , jestli to byl dobrý nápad, ale vždyť to byla jenou pusa na dobrou noc. Mé přemýšlení netrvalo dlouho a usla jsem.Ráno mi byla hrozná zima. Asi nebyl dobrý nápad spát v tílku a kraťasech. Harry ještě spal, potichu jsem šáhla pro mobil a dlouhý svetr a vyplížila jsem se ze stanu. sedla jsem si na lávku a svěsila nohy dolů, chodidla jsem měla těsně nad hladinou. Vzala jsem si kávu ( včera zbyla z večeře, byla sice studená, ale mě to nevadilo) a koukala na krajinu. Kdyby Joe jenom věděl, jak mi chybí. Měla jsem jet s ním, ale nechce se mi zase potkat ty blbí hovada ( Max a Johan). Ze stýskání vě vyrušili něčí ruce, obejmuly mi kolem ramen. Byl to Tom a sedl si vedle mě. ,, Vypadáš naštvaně a smutně zároveň." tady človek nic neutají.,,Jo, chybí mi. Joe." usmála jsem se a usrkla z hrnku.,,A co ta naštvaná stránka dnešní Vicky ." zeptal se.,, Víš vzpoměla jsem si na můj dosavadní život . Byla to jedna velká katastrofa." ironicky jsem se usmála a měla oči plných slz .,,Co se stalo. Tady jestli o tom chceš mluvit." pomalu jsem kývla.,, S Bo jsme jednou šli do restaurace, potkala jsem tam dva kluky, byli hezcí. S tim jednim jsem se dost dobře skamarádila. Na další aci mě vzal, když jsem usnula a odnesl mě k němu domů. Tam jsem jen tak spolu laškovali no a tak jsem ho z radosti zamkla v pokoji a šla se vysprchovt." zasmála jsem se a koukla z krajiny na Toma, bedlivě poslouchal.,, Ležela jsem tak ve vaně a , někdo mě začal oshávat, byl to jeho kamarád no a než jsem se stačila dostat k Maxovi tak trochu mě zmlátil no a já se poté dozvěděl, že Max to dělal taky. Chtěla jsem aby se mi přiznal, ale on mi na místo toho dal facku. No a po několika dnech jsem se seznámila s Johanem. Ten mi namlouval, že jsem jeho láska a že by na mě nevztáhl ruku." ironicky jsem se zasmála a utřela jsem si slzy, které se mi vydrali z očí. Byla jsem v pohodě, ale jenom se z toho ještě neraduju.,, Chtěl mě prodat jako štětku, řekl mi, že užž měl i kupce.No a potom mě z tý hrůzy vytáhl Joe. Byo to asi nejlepší rozhodnutí mého života." usmála jsem se a máchala nohama po kladině jezera. ,, Je mi to líto a jsem rád , že jsi mi to řekla. Ji statečná a proto si tě vážím ještě víc." obejmul mě a já objetí opětovala.,, Poď jdeme, ostatní jsou už vzhůru, dneska máme nabitý program." vzal mě za loket a radostně mě táhl ke stanům.

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat