Vicky
Klepaly se mi kolena. Všichni na mě koukali, protože moje tílko bylo průsvitné a bylo viďet na můj dekolt a spodní prádlo. Koukla jsem se lítostivě na Joea a on to pochopil. Doběhl do auta pro svou mikinu a já si sundala tílko a navlíkla mikinu.,, Tak co padavky budeme hrát dál?" zeptal se John. Všichni kývli a já jsen protočila očima. John začal pykat. Teď jsem zase navedla já Harryho. Vylezla jsem na bohatě rozkvetlý strom a Harry zůstal stát dole pod ním.,, Ty se bojíš výšek? Nebo stromů?" zachychotala jsem. Nic neřekl a jen se vyhoupl na strom. John zakřičel že už jde a mi se ani nehli.,, Kde ty bydlíš?" zaptal se do ticha Harry.,, S Joem jsme teď u Sarah na návštěvě." neměla jsem tušení, o co mu jde.,, Škoda. Mohl jsem si tě nastěhovat k sobě." ironicky jsem se zasmála a bouchla ho opět pěstí do ramene. Jenže on to neustál a spadl z větve dolů na zem. Propukla jsem v obrovský smích.,, Už zase. Harry a Vicky jdou zase do vody." zakřičel John.Ale no tak. Je tohle nutný? Seskočila jsem ze stromu a chtěla pomoc Harrymu vstát , ale on odmítl.,, Jseš mazaná!" pousmál se. Pomalu jsme vyšli k rybníku , kde už všichni čekali. Něco mi napadlo.,, Hej Harry. Něco mi napadlo." nahodila jsem šibalský úsměv.,, Něco nemravného?" ten si nedá pokoj.,, Ne. Až od ostatních budeme tak metr, rozběhni se a rozpaž ruce. Když pujdem do vody my. Tak ostatní půjdou taky." usmála jse se.,, Dobrej nápad. Tak jdeme na to?" jen jsem kývla. Pomalu jsme se přibližovali. Harry se na mě koukl a já kývla. Teď. Já s sebou strhla Joea, Sarah a Toma. Harry strhl Johna, Linci a Emetha. Myslim že to ostatní nečekali. Po vynoření všichni začali nadávat.,, Počkej to si večer vypiješ." pošeptal mi do ucha Joe a perverzně se usmál.,, Budu s tím počítat lásko." pošeptala jsem zas já a políbila ho. Hned jak jsem si vyslechla nadávky jsem vyskočila z vody.,, Teď už jedeš se mnou." řekl Joe a táhl mi do auta. V autě mi začal líbat. Rychle jsem se odtrhla a koukla se na ruku ( jakože se koukám na svoje hodinky- ikdyž jsem žádné neměla). ,, Jestli správně počítám ještě není večer." zachechtala jsem a Joe nastartoval.,, Doháníš mě k šílenství víš to?" koukl se na mě.,, Doháníš me k angíně víš to?" řekla jsem a kýchla.Joe se na mě starostlivě koukl.,, Neboj, doma ti udělám teplý čaj a navleču nejmíň čtvery ponožky." pousmál se a já taky. Před domem jsme se rozloučili s přáteli.,, Nezapomeň na mě kotě." zalaškoval Harry a objal mě.,, To nezapomenu. Díky tobě dostanu rýmu." zase jsem kýchla a on se jen usmál. Po rozloučení jsem zamířila rovnou do baráku.,, Lidi co kdybych dnes uvařila večeři já?" nabídla jsem se.,, To by bylo skvělý." řekla Sarah a já se vydala udělat lasagne. Byla to 'fuška' ale nakonec z toho něco vzniko.,, Večeře!!" zařvala jsem na celý dům a v mžiku byl v kuchyni jak John tak Sarah a dokonci i můj milovaný Joe. Před každého jsem dala talíř s porcí a popřála dobrou chť.,, Teda Vicky! Netušila jsem, jak dobrá kuchařka jsi." zalichotila mi Sarah.,, Moje kuchařka." řekl Joe a nenápadně mi sáhl na stehno pod stolem.,, Aby jste se láskou nesežrali." řekla ironicky Sarah a já sklidila ze stolu.Sedla jsem si na linku a pozorovala Joea jak si dělá kafe.,, Neslíbil jsi mi něco?" zatvářila jsem se utrápeně. Začal se ke mě přibližovat. ,, Ne to nemyslim. Myslim čaj a ponožky. Dík." políbila jsem ho na tvář a vydala se do pokoje.,, Kdyby něco, jsem v ložnici." zamávala jsem na něj a běžela po schodech.
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
RomanceKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤