Johan
Otevřel dveře. V místnosti stály jen dvě skříně pohovka a postýlka s bráškou.,, Ahoj Zachariáši. Tys zase vyrost. Hele nebudu otravovat. Dík kámo že jsem si mohl pokecat jdu zdar." po téhle větě se mi ulevilo. A jen jsem čekal na klapnutí dveří. Dveře se zavřely a já začal hledat Vicky. ,, Vicky? Kde si ?" zařval jsem potichu , aby mě Max ještě neslyšel. ,, Tady!" vyšla z koupelny jen v ručníku. ,, Schovala jsem se do koupelny a tak jsem se hned vykoupala. Doufam že to nevadí." řekla a ručník držela v půli prsou. Bylo to rozkošný.,, Měl jsem strach že tě najde." řekl jsem a ona mě objala. Nečekl jsem to ale bylo to super. Pak se Viky šla převlíct do trika, který jsem ji opět půjčil, protože pyžamo tady vážně neměla.,,Mohla bych jít prosím už spát? Jsem hrozně unavená."protřela si oči. Usmál jsem se na ni a kývl na souhlas.,,Tak pojď. Hele nemám pokoj pro hosty, takže se vyspi v mojí postelí. Já to hodím na gauč."kývl jsem hlavou k obýváku.,,To je dobrý. Myslím že se sem vejdeme oba dva."řekla a já jsem se šťastně pousmál. Jako vím, byla to kamarádka. Ale jako je fakt hezký. Vážně se nedivím tomu Maxovi, že chtěl zrovna ji. Oba dva jsme se tedy uložili v mojí postelí a ještě se chvilku koukali na televizi.,,budeš tady ještě zítra?"zeptal jsem se jí.,,Ne. Nechci tě otravovat a stejně musím domu."otočila se na mě.,,Mě neotravuješ. Jsem rád, že tady někoho mám. A myslím že Zacky taky."vysvětlil jsem ji.,,Asi ne. Kdyžtak se rozhodnu ráno."usmála se na mě.,, Dobře. Tak půjdeme už spát?"zeptal jsem se. Byl jsem taky vcelku unavený.,,Dobrou noc Johane. A děkuju za všechno."mile se na mě usmála.,,Dobrou noc Viky."popřál jsem ji taky a zahrabal se do peřiny. Byl jsem k ní otočený zády protože mi to přišlo vcelku trapný.
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
RomanceKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤