ZACK

9.5K 349 3
                                    

Vicky

Otevřela jsem dveře, v pokoji byla jen malá postýlka a pohovka.Pobídl mě ať jdu blíž. V postýlce leželo miminko- asi chlapeček-to jsem usoudila podle modré barvy.,, Ježiš , doufám že to neni tvoje dítě!" zachychotala jsem se a on se mnou.,,Ne to je můj malý bráška Zacky." to je od něj milé že se o něj stará , ale neměla by tohle spíš dělat jejich máma.,, Pomůžeš mi ho nakrmit?" chytil mi na ramena , jeho dotyk byl příjemný. Jakmile se dotkl mého ramene , cítila jsem se v bezpečí.,,Jasně, jestli to zvládnu, Co mám udělat?" s radostí jsem řekla a chytila ho za ruku. Koukl se na ní a potom se usmál.,,To zvládneš," stiskl jí a mával s ní ze strany na stranu.,,Prví úkol je vzbudit Zackyho, ale pozor po probuzení je vždy nevrlej a brečí. Pak přijď do kuchyně já ohřeju mléko." super tenhle úkol se mi zamlouvá. Měla jsem vždcky ráda děti. Jakmile  Johan odešel vzala jsem Zackyho do náručí a lochtala ho na bříšku. Pomalu otevíral očička. Podíval se na mě a začal se smát. Vzal si můj prst do dlaničky a hrál si s ním. Šla jsem s ním do kuchyně.,,Tys ho ještě nevzbudila?" mluvil na mě otočený ke mě zádama. Bez odpovědi jsme já i Zack na něj koukali . Otočil se na mě a s oteřenýma ústama na mě civěl.,,Asi mě má rád!!"řekla jsem a mimčo se nahlas zasmálo. ,,Bráško ta neni pro tebe." usmíval se a hrál si se svýma vlasama.,,Poď si sednout." sedli jsem si na gauč a já krmila mimčo.,,A za kým si šla , jak jsem mířili k nám." vše jsem Johanovi  řekla i s tím ,že mě Max balil a já mu málem skočila rovnou do postele.Smutně se na mě podíval.,,To mi je líto a Max je kretén, že uhodil tak křehké stvoření jako ty." usmál se a pohladil mě po lícní kosti. Začali jsme se přiližovat k sobě. Cítila jsem jeho dech a kolínskou. Značky se rozkašlal a to nás vytrhlo. Paráda. Victorie běží od jednoho problémůk druhými. Bravo.Promlouvala jsem si do duše,když v tom někdo zazvonil. Johan šel ke kukátku .Otočil se  ke mě s vyděšeným pohlede.,,Je to Max." řekl šeptem.Zastavil se mi dech.,,Nesmíš mu říct že mě znáš a že jsem tady." nervózně jsem na něj koukala.,,OK,běž se s malým schovat k němu do pokoje." rychle jsem popadla Zackyho a druhou flašku mlíka a běžela s ním do jeho pokoje.Sedla jsem si za jeho postýlku na zem.

Johan

Max je za dveřma. Nevím co chce , ale  nesmím mu říct že Vicky tu je. Pomalu jsem otevřel dveře .,,Čau brácho, musím s tebou něco probrat.Můžu jít dál?" řekl bylo mi nepříjemné s ním mluvit, ale pozval jsem ho dál.,,Dáš si panáka?" nabídl jsem  mu.,,Dík." sedli jsme si ke stolu.,,Tak co máš na srdci?"  začal jsem konverzaci.,,Víš tuhle mi jedna děvka dost zavařila. Je sice sexy , ale dozvěděla se to s Amy.Ale neřekla mi kdo jí to řekl. Ale za to mi řekla jsetli tě neznam. Znáš jí?Jmenuje se Vicky Less." trochu jsem se potil.,,Hele brácho je mi to líto , ale jí fakt neznam." když jsem to řekl ulevilo se mi , že to mám za sebou.,,Kámo, nechci ti vyhazovat, ale musim se jít starat o Zackyho." musel jsem ho dostat nějak pryč.,,V poho můžu ho jít jen pozdravit?" ne jen to ne, ale nemůžu mu to jen tak říct. Ale vždyť je ta Vicky. ,, Ok pojď za mnou." měl jsem strach , že jí najde. Přišel jsem k dveřím a chvíli jsem u nich stál. Pak jsem je klepajícíma rukama otevřel.

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat