JOE

6.7K 291 3
                                    

Vicky
Dosedla jsem na sedadlo auta, ve kterém jsem ještě nikdy nejela.Bylo to černo-šedé lamborghini, které mělo bílý interiér. Vypadalo luxusně. Bedlivě jsem si prohlížela auto , když v tom mě vyrušil sexy hlas.,, Zavři prosím tu pusu. Je vidět , že nejsi zvyklá na luxus. Kam chceš jet." slkonila jsem hlavu a cítila jsem jak pomalu rudnu. ,, Prosím zavez mě domů. Chci do postele." chytla jsem se za pohmožděný kotník, který jsem si zranila cestou k autu.,, Co ? Ty nechceš pařit?" jak to myslí? Pařit? Chci domů. Chci aby se , to co se stalo v posledním měsíci , nestalo. Chci být spátky ve svém NORMÁLNÍM životě.,, Ne nechci. Asi mam něco s kotníkem." odkryla jsem dlaň z fialového kotníku. Ihned zastavil. Položil svojí dlaň na můj kotník. Měl studené ruce. Vzrušovalo mě to, jakmile stiskl nohu, zasyčela jsem bolestí. ,,Vezmu tě do nemocnice." řekl lítostivým hlasem.,, Děkuju." usmála jsem se na něj. Cesta byla vcelku dlouhá, a proto jsem začala surfovat na mém mobilu. Chtěla jsem se kouknout, co je nového ve světě. Z hypnotyzování mobilu mi vyrušil Joeho smích.,, Co je? Čemu se směješ?" nechápavě jsem se ho ptala.,, Nevím , proč si už neutekla. Jakmile se do týhle branže dostaneš, není cesty zpět." řekl trochu vážnějším hlasem.,, Vím do čeho lezu a můj život je stejnak už v hajzlu ať chci nebo ne." řekla jsem otráveně.,, Ok ok. Ale přes to jsi hezká a je tě škoda na štětku." to už mě trošku vytáčelo.,, Já nejsem štětka a nikdy nebudu." zaječela jsem na něj. V tom zastavil.,, A proč si myslíš, že tě sem Johan vzal?" řekl namyšleně.,, On narozdíl od tebe někoho miluje. A ten někdo jsem já. Už mi to několikrát řekl, že mě nikomu nedá." o tomhle jsem trochu začala přemýšlet a on se smál.,, Ty si tak krásná a tak najivní. Hádám. Že ti představil svého bratra, který ve skutečně není jeho bratr. Je to syn Claer, kterou unesl jen aby mu dělala služku. " myslela jsem, že víc už se mi život zhroutit nemůže. Očividně ano.,, Jak to víš?" zeptala jsem se ho uplakaným očima.,, Takových jako jsi ty , měl desítky. A pořád samý triky." pohladil mě po lícní kosti. Bylo to utěšující.,, Já ti nevěřím." koukla jsem na něj , ale on už stál venku a vcházel do nemocnice. Na to jsem se vydala za ním.
..........
,, Máte podvrknutý kotník Victorie. Dáme vám to do dlahy a za týden přijdete na kontrolu. Přítel počká na chodbě prosím." ukázal na Josepha. To jsem se musela zasmát. Joe jen popotáhl koutky.,, Miláčku počkám na tebe na chodbě. Ano?" jen se pousmál a provokativně na mě mrknul a já pochopila pointu.,, Ano zlato. Já potom dorazim." byly jsme jako malí.
............
Doma byl klid. Noha mi už nebolela. Ale zato jsem na ni nemohla šlapat- byla totiž v čerstvé sádře.Vystoupila jsem z auta a chytila berle. V tom mě Joe chytil do náruče a odnesl mě do postele. Dolehla jsem a on si sedl vedle mě.
Chtěla bych poděkovat všem za přečtení a hlasování. Díky a užívejte prázdnin.

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat