CAMP

5.2K 231 2
                                    

Vicky

Držela jsem jeho ryfe pořád v ruce.,, Heh.... a co ty kalohty?" zeptal se mě Harry.,, Asi si je půjčím. Líbí se mi." začala jsem se svlíkat a navlíkat jeho kalhoty. Je pravda, že mi byli větší. Byli mi veliký.,. Oba víme,že jsou ti velký. Dělej naval je. Ať můžeme jet." bože ten camp. Úplně se mi vykouřil z hlavy.,, Budeš si je muset vzít sám." řekla jsem a rozběhla se do pokoje.,, Jak myslíš" řekl Harry už ve dveřích a povalil mě na postel. Chytil mi za nohavice a stáhl kalhoty. Jenže civěl na můj zadek v kalhotkách.,, Soukromí." řekla jsem a přehodila peřinu. On po chvýli odešel. Smál se . Rychle jsem si zbalila pár věcí ko batohu a oblíkla si černou sukni s vysokým pasem , top svetr a šátek k tomu. Venku byl jemný větřík. Sešla jsem schody, ale už jsem neviděla kluky ve spodním prádle , ale jenom po krk zabalené kamarády.,, Ty mikyny jsem vám měla taky schovat." promluvila jsem a všichni na mě pohlédli.,, Kdo jede se mnou v autě?" rozkřikla se Sarah po obýváku.,, Já, prosím, nechci jet s tima uslintanýma příšerkama." zašeptala jsem a zasmála. Sar kývla a vydali jsme se autem na campování.,, Tak jak se ti líbí kluci ?" zeptala se mě. Tuhle otázku jsem však od ní nečekala.,, Jak to myslíš? Kluci jsou fajn a někdy i sexy , ale stále je tu Joe." zatvářila jsem se vražedně na ní.,, Hele víš nechci ti nějak do toho mluvit, ale dávej si pozor na Harryho," než to dokončila skočila jsem jí do řeči.,, Sar , neboj, Harry je sice hezkej a vtipnej, ale nemá to co Joe a Joe je konečně člověk , který mě bere takovou jaká jsem." usmála jsem se na ní.,, Je hezký , že brácha má milující přítelkyni. Ale chtěla jsem tě jen varovat, Harry umí dost dobře zblbnout holku. A myslim že na tebe má zálusk. Jsi hezká a roztomilá holka, a ty má Harry nejraději." usmála se na mě.,,Děkuji za lichoty, neboj Harry je pro mě jako starší brácha. Ale vezmu si tvojí radu k srdci." usmáli jsme se na sebe a chvíli mlčeli. Zastavili jsme na nějakém opuštěném parkovišti před nějakou velkou halou.,, Zaparkujeme tady aute a půjdeme chvíli pěšky k jezeru a tam si postavíme stany. Jo mimochodem mám pro tebe překvápko." ježiš co to zase.,, Doufam že milý překvapení." zatvářila jsem se lítosivě a vystoupila z auta už uvnitř haly.,, No to asi ne. Máme jen tři stany a budeme losovat, kdo s kým bude spát ve stanu." no super , doufám , že budu zase s Haroldem.,,Super. Ale neva . Tak co obludky jdeme." mávla jsem na kluky a ty se jen smály.,, Já nejsem obludka já jsem krásný a mladý hoch." vyprskla jsem , když tohle vypustil Harry z pusy.,, Tak ty mladý hochu hybaj , vzhůru k jezeru." skočila jsem mu na záda. Viděla jsem jak se na me Sar koukla jako pohledem-jsi jiná, vždyť skáčeš Harrymu na záda, tys mě neposlouchala- ihned jsem z něho seskočila a odstoupila od něj asi tak metr.,,Promiň Harolde, musíme si udržovat osobní prostor." řekla jsem ironicky a zadržovala jsem smích. Harry na mě jen nechápavě koukal. Po půl hodinách jsme došli k jezeru a rozhodli jsme se postavit stany.

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat