Vicky
Ráno jsem se probudila celá nalepená na Mikeovi. Chvýli jsem nevěděla proč, ale potom mi hlavou bleskl včerejšek. To , jak na mě Sam šahal a řval na mě že jsem děvka. Trochu jsem dostal srach, že mi bude chtít znovu ublížit. Možná jo. A tentokrát by se mi nemuselo podařit mu utéct. Trochu jsem se třásla představou na to. Mike ještě spal.Kluci mají vetší pokoj a ten Jack nebo jak se jmenuje spí na palandě. Spí nahoře, protože dole na posteli má bordel. Z přemýšlení mi vytrhl pohyb pod mnou.,, Spi, jen jsem se chtěl otočit. Mám přeleželou ruku." řekl a vyndal jeho ruku na jteré jsem mu ležela.,, Ježiš, promiň už pujdu." řekla jsem a chtěla se zvednout. Ale on mě vtáhl do postele a přitiskl se ke mě.,, Nechoď, takhle měkej polštář tady nemívám." řekl a lehl si ma mě hlavou. Trochu jsem se zasmála a dále jsem ležela.,, Jack tu neni?" zeptala jsem se ho.,, Ne musel jít do školy, mají nějakou přednášku." řekl a mě docvaklo, že máme školu.,, Ježiš škola. Já zapoměla. No ale dnes už asi nikam nepujdu." řekla jsem a převalila jsem se tak aby jeho hlava spadla na postel.,,Ale notak, na tobě se leží fakt dobře." řekl a posunul si mě k sobě.,,Já vím, ale najdi si někoho jinýho kdo ti bude dělat polštářek ." řekla jsem a zachychotala jsem se.,,No dobře ale medvíka taky nemám takže..." řekl a mačkal mě v náručí.Jen jsem se smála a cukala s sebou. Při blbnutí jsem úplně na všechno zapoměla. Když v tom mi někdo napsal zprávu.,,Počkej medvídek by se rád nadechl a přečetl si zprávu." řekla jsem přidušeně a on mě pustil. Naťukala jsem do mobilu svoje heslo a odemkla ho. Nějaké skryté číslo:Ahoj Vickorie, myslím že víš kdo píše.Jelikož jsi nedala pracky pryč z Mikeho, tak mi nedáváš na vybranou. Myslim , že když si si rozhádala spolubydlícího, tak mi mile rád zdělí nějaká tajemství.A nebo mi je řekne sám Joe a já je roznesu ve škole. Takže ti dávám ještě jednu šanci, ihned odejdi od Mikeho a nemluv ani se s ním nestýkej. S láskou Beth..Dočetla jsem si zprávu a dostala šílený strach. Ale zároveň i vztek. Bála jsem se že se po škole roznese má minulost a všichni se dozví, že jsem byla děvka naprodej. Stekla mi slza po tváři.,,Děje se něco?" zeptal se mě Mike ,na kterého jsem úplně zapoměla.,,Promiň, musím jít. Už mě prosím nech na pokoji.Zbohem! " řekla jsem s pláčem a pobrala si věci. Bylo mi tak líto, že jsem si konečně našl dobrou duši, která po mě nic nehce a chová se jako můj bratr. Rozlítla jsem se ke dveřím.
Mike
,,Promiň, musím jít. Už mě prosím nech na pokoji.Zbohem!" řekla uplakaně a vyběhla z našeho pokoje.,,Vicky počkej." křičel jsem na ní a běžel za ní, jenže na chodbách se mi stratila mezi studentama.Vůbec jsem nevěděl co se jí stalo.Udělal jsem něco blbě? Co jí popadlo a kdo jí vůbec psal?Sam? V hlavě mě běhaly myšlenky, na které jsem si sám nemohl odpovědět. Zamířil jsem tady do jejho pokoje.Zaklepal jsem na dveře a chvíli čekal. Dveře otevřel Sam , který měl na tváři pěkný otisk ruky, tohle nemohl skrýt , ani kdyby chtěl.,,Co tu chceš ?" vyplivnul na mě otázku.,,Je tu Vicky?" zeptal jsem se a naoko jsem se rozhlížel po pokoji.,,Tak teď jsi ji dobrej v posteli ty?Ne máš smůlu, ona je asi u nějakýho jinýho klienta." řekl s arogantním posměškem.,,Hele nech si to buď tak laskavý. Nepsal jsi jí náhodou sms dneska ráno?" věděl jsem že ji jen tak nenajdu, protože kde bych jí měl hledat? Sám nevím.,,Ne až takovou potřebu nemám.Ale jamkmile se mi dostane do rukou, zažije to ještě nezažila." řekl a hladil si červenou tvář.,,Hele nech ji být a tohle sis zasloužil." řekl jsem a šel do protějšího pokoje.,,Chloe? Můžu s tebou mluvit?" řekl jsem ve dveřích do jejich pokoje, kde ležel mimochodem i Liam a slintali po sobě.,,Teď ne Miku." řekla Chloe a dál se věnovala Liamovi.,,Je to nutný, jde o Vicky." věděl jsem že to zabere, protože jsou s Vic nejlepří kamarádky. Pomalu se odlepila od Liama a spolu jsme šli do našeho pokoje, kde jsme měli soukromí.,,Co se stalo s Vicky?" zeptala se neléhavě Vše jsem jí řekl i to že ji chtěl Sam znásilnit a jak dneska od mě utekla.,,Bože, co jí to přelítlo přes nos?" řekla a plácla se do čela.,,Zkus jí zavolat, prosím" řekl jsem a Chloe vytočila její číslo, chvíly to vyzvánělo a pak to zvedla.Slyšel jsem to protože to měl na hlasitý odposlech.,,Vick , brouku kde jsi?" řekla do mobilu Chloe.,,Musím si něco zařídit, co se děje že voláš?" řekla a mě bylo jasný , že tu něco nehraje.,,Mike mi všechno řekl a poprosil mi o zavolání tobě. Prosím přiď sem a vše nám řekneš." řekla lítostivě Chloe do telefonu. Bylo mi jasné, že tohle nemůže být z její hlavy.,,Nemůžu, já..... nechci vidět Mika. Prosím Chloe nenuť mě já se sním nemůžu vídat." řekla vzlykavě.,,Ale proč? Co se stalo, udělal jsem něco špatně?" vložil jsem se do toho.,,Promiň." řekla a típla to. Já a Chloe jsme koukaly nechápavě do telefonu.,,To bude dobrý potom ji ještě zkusim zavolat." řekla Chloe a objala mě. Bylo mi mizerně, chtěl jsem vědět co se k sakru děje. Já mám Vicky rád a nechci o ní přijít. Prostě je to můj medvídek. Počkat řekl jsem můj? Ano je to to můj medvídek.
Z přemýšlení mě vytrhl telefon a teď ten můj.,,Ano trenére?" řekl jsem s přijetím hovoru.,,Fallsi , svolávam náhlý trénink kvůli zejtřejšímu zápasu tak se laskavě dostav co nejdřív na hřiště. Zatim." málem mi praskly ušní bubínky. Nechtělo se mi, ale fotbal byla také moje vášeň a nemohl jsem ho zavrhnout. Sbalil jsem si tašku a během pěti minut jsem vyběhl z koleje na fotbalové hřiště.
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
RomanceKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤