Vicky
Po chvilce jsem se zvedla , ale nechtělo se mi jít oblíct do mého pokoje a tak jsem si půjčila jeden z Mikeho dresů s čísle 25 a příjmením. Zstrkala jsem si ho do jeanů a vlasy si nechala rozpuštěné. Vzala jsem si batoh a vydala se na hřiště. Cestou jsem potkávala kluky, jak na mě civěly, asi znali Fallse a jeho dres. Na hřišti jsem uviděla tu nádheru. Kroutila se mimo ritmus a jednou se předklonila, že málem spadla po puse ze schodů. Stoula jsem si vedle střídačky našich a koukala se na hráče. Beth stála naproti mě asi deset metrů a vypadal, že mě zavraždí pohledem.Nenechala jsem se rozptýlit a tak jsem přesunula pohled na Mikeho. Za minutu se mi rozezněl mobil.,,Jak jsi chtěla. Celá škola tebou bude opovrhovat." znovu jsem ji našla pohledem. Arogantně sála na schodech a koukala na mě.,, Mě nerozhodíš. Jestli to někde řekneš, je mi to jedno, ale pak na povrch vyplave tohle." řekla jsem a poslala jí video.Viděla jsem jak kouká na mobil a pak s nim málem hodila o zem.,,Dobře zapomenu na to. Ale jednoho dne toho budeš litovat. A byla bych ráda, kdybys to video smazala." řekla zpět do mobilu.,,No to určitě.Nesmažu ho, ale nikde ho ukazovat nebudu a jen abys věděla." řekla jsem a típla mobil. Ona stále koukala na mě. Zamávala jsem na Mikeho a on za mnou doklusal. Hned jsem se mu přisála přes tyč na rty a pak ho objala. Přes rameno jsem ji viděla, že se málem natáhla na schodech. Musela jsem se zasmát a ukázala jsem na ni Mikemu. On se jen usmál a znovu mě políbil.,,Musím, drž mi palce a očekávám tvoje fandění. Jo a ten dres ti hrozně sekne." řekl a odběhl zpět. Sedla jsem si na lavičku a koukala na ně.
Náš tým nakonec vyhrál a já i ostatní jsme řvali nadšením. Po ukončení zápasu jsem čekala na Mikeho před šatnama. Někdo otevřel dveře a já doufala , že je to můj princ. Bekonec nebyl. Byl to ten pitomec Sam, ano taky hraje fotbal. A zrovna za náš tým.,,Ale ale. Kohopak to tu máme. Slečna Adams čeká až ji někodo nabídne práci?" řekne arogantním hlasem a usměje se na mě. Jen se tomu irinicky zasměju a dál si ho nevšímám. Naštěstí jen projde okolo mě. Asi po sto letech vyšel Mike a majetnicky si mě přitáhl k tělu a věnoval mi hluboký polibek. Trochu jsem se v jeho objetí zachvěla a bylo vidět, že on si toho všiml,protože se zasmál do polibku.Náš večerní plán byl autokino a poté romatická procházka. Rozhodla jsem se, že nebudu šílet a dneska půjdu spát konečně k nám na můj pokoj. spolu s Mike jsem se rozloučila a dala mu polibek na rozloučenou.Nejdříve jsem se zhluboka nadechla a vzala za kliku. Sam seděl na postli a koukal do mobilu. Ale jakmile jsem cvakla dveřma , odtrhl pohledn na mě.,, Nazdárek." řekl laškovným hlasem aposadil se do tureckého sedu.,,Same nech mě na pokoji, nejsem taky moc nadšená , že máme pokoj zrovna spolu mi dva. Ale budeme to muset holt překokusnout." řekla jsem a vzala si ručník s pyžamem. Nic dál neodpovídal jen kývl a tomu jsem se dost divila. Rozešla jsem se do sprch. Studená sprcha mi velice pomohla, byla jsem z posledních pár měcísců dost vyčerpaná. Sakra jak se mi mohl tak pokašlat život? Vždy jsem byla vzorné dítě a nikdy jsem neměla žádné problémy. Stále se mi v hlavě ukazovalo šest písmenek. Proč já? Sakra, to si ta smůla, nevěra, lži, podvádění a podobný blbosti nemohli vybrat ekoho jiného? Z přemýšlení mě vytrhl ženský hlas , který vyslovil moje jméno. Hodila jsem přes sebe ručník a vystoubila ze sprchy.,, Chloe? Jsem tak ráda, že tě vidim." řekla jsem a objala mojí nejlepší kamarádku.,,Co se ti stalo? Vypadáš hrozně strhaně." řekla a odtáhla se ode mě na vzdálonost paže. Vše jsem jí řekla a divila jsem od ně očekávala nadávky a tak. ale ona jen koukala s otevřeno pusou.,,Páni." bylo jdiné co mi po dlouhém vysvětlování řekla.,,Ty nenadáváš? To se divím." řekla jsem s chychotáním.,,Jo taky se divím." řekla a obě jsme se odebraly do svých pokojů. sam už naštěstí spal a tak jsem se odebrala do spánku taky.
Ahoj všichni, chci vám jen říct, že nebudou kapitoly vycházet tak častějc, protože zakládám novou knížku. Jmenuje se VEŘEJNÉ SOUKROMÍ tak se mrkněte. Díky vám ;)
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
Roman d'amourKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤