MACHR

5.8K 219 6
                                    

Vicky
Všichni se už začali schromažďovat u ohně.,, Tak asi vyrazíme ne ? Už je čas." řekla Sarah. ,, Kam jdeme?" řekla jsem Tomovi.,, Jdeme si zajezdit na koních." usmál se a běžel do svého stanu. Byla to dobrá zpráva. Koně miluju a dokonce jsem s nimi i jednou závodila. Společně s mojí tetou , které koně patřili. Usmála jsem se a šla si vzít úplé legíny a volné tílko.,, Tak jdeme, tady za jezerem mají ohradu. Jsem domluvený s majitelem." hrozně jsem se na tu jízdu těšila.,, Doufám, že alespoň na koních umíš jezdit." posmíval se mi Harry, ale já se jen ironicky zasmála a podlezla ohradu.,, Počkat. Ale nemůžeme jezdit." zastavil se Harry.,, Proč ne. Máš strach?" zeptala jsem se ho.,, Ne. Nejsou tu sedla ." zasmála jsem se. Ale ostatním to taky nebylo vtipné. Vzala jsem koně za hřívu a přivedla k ohradě.,, Máš pravdu Harry. Dnes to asi odpadá." řekla Sar a začala se obracet. Ale já si stoupla na ohradu a naskočila jsem na koně. Byla jsem zvyklá jezdit bez sedla. I ve větší rychlosti a neměla jsem z toho vůbec strach.,, Vicky neblbni něco si uděláš." prohlásil Tom a podal mi ruku abych slezla.,, No tak lidi. Dvanáct let jsem jezdila závodně na koních. Z tohohle nemám vůbec strach. Jsem zvyklá. Měli by jste si to alespoň zkusit." řekla jsem a zatáhla koně za hřívu. Pomalým klusem jsem se s koněm rozběhla a klusala okolo plotu. Byl to skvělý pocit projet se po tolika letech na koni. Bylo už klusání dost a tak jsem se vydala k ostatním. Přijela jsem a ostatní jen koukali a tleskali.,, Harry tak poď." podala jsem mu ruku a on si stoupl na ohradu. Vyhoupl se na koně a pevně se mi chytil kolem těla.,, Vicky mám strach je to docela vysoko." zakňoural mi do ucha. A to jsme jen tak chodili. Dala jsem koně do klusu. Je vidět, že majitel očividně taky závodí, protože měl uprostřed překážku. Postavila jsem se s koněm naproti ní a rozběhla se.,, Neboj. Jen se drž a nenakláněj." řekla jsem a dala povel koni aby skočil. Byl to dobrý kůň. Takhle jsem svezla každýho z party. A potom odvedla koně do stáda zpět. ,, Seš machr. To bych do tebe nikdy neřekl." řekla Steav a chytil mi kolem ramen. Jen jsem se ušklíbla a vydali jsme se zpět do tábora.,, Lidi poďte do jezera. Je teplý." zakřičel John a mi si vzali plavky. S sebou jsem měla jen fialovomodré neonové dvojdílné plavky. Byli mi akorád. Zvírazňovali mi postavu. Přes sebe jsem hodila ručníkové pončo s nápisem- HATE ME, BUT I LOVE YOU. Vždycky se mi tenhle nápis líbil. A vydala se k jezeru kde už všichni byli. ,, Vicky tak poď už budeme hrát vodí strkanou." jo super. Strkaná je o tom , že dvojice( nejčastěji kluk a holka- holky sedí na rameni klukům) strká do tý druhý a můsí shodit toho na ramenou. Tahle hra tady naštěstí šla hrát, i když hladina nám byla po ramena.,, Budu s Tomem." prohlásila jsem a skočila po něm. Ten se rozzářil štěstím. Chtěla jsem aby Harry seděl nahoře. Ráda ho provokuju.,, Ok tak já tedy budu se Steavem. Ale všichni se střídají. I holky, ale ty maj dovolený nést kluky na zádech." pousmál se šibalsky Harry a hra začala.

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat