VYTAHOVÁNÍ

5.3K 214 0
                                    

Vicky

Will vypadal k nakousnutí. Zatraceně sexy. Měl na sobě rudé tričko s šedým spodkem a k tomu roztrhané tmavé džíny. Vše doladil rudými boty a slunečími brýlem. Fakt mu to slušelo.,,Vypadáš sexy." musela jsem mu to říct. On jenom sklopil zrak a posunul si brýle (takový to víte, jak se dívá učitel- no nic) a řekl.,, Ty taky baby." vypadalo to jako flirtování, ale já to tak neberu. Jen jsem mu pochválila vzhled, to on je až moc přítulný. Uchechtla jsem a vydali jsme se na procházku.,,Je divný že tě Aron poslouchá. Vždycky mi tahá na jinou stranu." řekl a koukl se na psa.,, Třeba jsem na něj milejší než ty." řekla jsem a chechtala se.,,No já bejt jim tak jsem taky hodnej." skousl si ret. Zase se m zvíšilo moje nemilosrdné ego.,,Ale di ty. Tak kam půjdeme. Provdeš mě tu?" řekla jsem , když zastavila se na velké křižovatce.,,Bude mi ctí. Jo nemáš náhodou hlad?" docela mi kručelo i v břichu.,,Jo celkem jo, ale co s Aronem?" on je kývl k domu , který stál přes ulici.,, Tady bydlí můj kámoš.Strčíme ho k nim." řekl a pobaveně mě vzal za loket a táhl přes ulici.

Will

U Metta jsem vždycky měl jistotu opory. Před brankou jsem ho prozvonil mobilem. Z dveří vylítl jen v boxerkach a mě bylo jasné co tam asi dělal.,, Čus kámo. Co se děje?" řekl trochu rozespale.,,Hele můžu u tebe nechat tohohle blba?" řekl sem a ukázal jsem na psa.,,Wileee......." vykřikla Vicky.,,Ježiš. Můžu u tebe nechat tak na tři hoďky Arona?" řekl jsem otráveně . Chvíli jsem ho přemlouval, ale nakonec povolil. Byl jsem rád, že mě zachránl.Jinak bych s ní nikam nemohl. a to by byla škoda.,,Ta co kam vyrazíme?" zeptala se mě.,,Už jsi jedla sushi?" já doslova miluju tohle jídlo.  Za rohem je skvělá restaurace, do které chodim skoro obden.,,Ne, ale chtěla bych to ochutnat." trochu mě to zarazilo.,,Tak račte madam." nabídl jsem ji rámě.,,Je mi ctí ." řekla vznešeně a vykročila stále se mnou. Byla stejně vysoká, ba tochu menší než já a to měla podpatky.  Dorazili jsme a objednali si talíř sushi.,, Jak to chutná?ů zeptala se mi než nám to číšníík donesl.,, Je to boží. Bude tě to chutnat." 
 Po nejmíň třech talířích jsme vyrazili do mého oblíbeného obchodu, nakoupit něco do lednice.

Vicky

Bylo to super, konečně jsem ochutnala sushi. A je to nejlepší jídlo na světě. Teď jsme mířili do obchodu na velký nákup.,,Tak co koupíme?" zeptal se mě.,, Rozdělíme se. Já si vezmu na starost nákup na zítřejší oběd. Já uvařím a ty si vem to ostatní. Jo?" řekla jsem. Ani nevíte, jaká jsem dobrá kuchařka.,,Ty umíš vařit?" jen jsem ho bouchla do ramene a vydala se s proutěním košíkem na nákup.

......................................                                                                                                                                     

Po dlouhém vybírání jsem měla to co jsem potřebovala. Spolu s Willem jsme se sešli u kasy.,,Nemáš toho nějak moc?" koukala jsem na něj. Byl obklopený sáčkama s brambůrkami a samozřejmě nějakým tvrdým alkohole, ale i pivem.,,Nemáš toho nějak málo?" řekl s úšklebkem. Po zaplacení jsem nechápavě zírala na účtenku. Jak tolik věcí může stát tak málo.Cestou jsme se ještě stavili u Matta pro Arona a vyrazili jsme domů. Doma nebylo zrovna dvakrát čisto, ale co. Už bylo devět hodin večer a komu by se chtělo uklízet.,,Čau lidi." zařvala jsem na barák.,,Kde jste byli?" zeptal se vyděšeně Adam.,, No aby nás nikd nerušil, jsme šli na motel." řekl Will a přitáhl si mě za pas. Adam s Benem jen vyděšeně koukali. Zahlédla jsem jak Adam zatíná pěsti a rudne.,,Klid byli sme na nákupu. A tohle se mě ani nedotklo." ukázala jsem na Willa, ten se jen popadal za břico při smíchu.,,Hahaha hele nechcete si kluci zahrát Fifu?" řekl Ben.,, No jo ty chyrej, jsme v lichým počtu." řekl Will když rozdával ovladače.,, Ty si asi taky zdatnej v matice, že?" řekla jsem a vytrhla mu ovladač z ruky.,,Ty to mumíš hrát?" zeptal se Will udiveně.,,Ano, jsem nejlepší. A dokonce jsem několikrát porazila Harryho." řekla jsem a sundala si tričko. Nebojte měla jsem sportovní podprsenku na běhání.,,Slintáte.No co je horko. A hrajete." řekla jsem a nepřetržitě koukala a nastavovala hru. Kluci jen zírali.

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat