Vicky
Opřela jsem se o Joeovo auto a čekala na něj. Z pozarohu se vynořila moje minulost. Johan. Měl vcelku blbou náladu. Poznala jsem to tak, že zatínal pěsti a měl pěkné kruhy pod očima. Všiml si mě a zamířil přímo ke mě. Chtěl mě dát facku , ale tentokrát jsem mu zarazila ruku.,, Už ne Johane. Už se nenecham mlátit." bylo vidět jeho opovržení.,, Kam si myslíš že jdeš? Mam domluvenýho kupce. Dá za tebe dvojnásobek nabídky." usmál se .Zachytil mě strach.,, Smůla odjíždim. Teď se místo mě můžeš nabídnout ty , jako laciná šlapka. A promiň, já jsem zapoměla. Ty bys musel ještě doplácet." ironicky jsem se usmála.,, Ty nikam nepojedeš, nemáš s kym a navíc ti to nikdo nedovolil." odsekl mi a než jsem se stačila ohraničit vedle mě přistál Joe.,, Tak bacha , jede se mnou a dovolil ji to Edvard tak sklidni hormon." vzal zavazadla a házel je do kufru auta.,,Parksne , dávej si na mě bacha.Ty mě srát dlouho nebudeš." zahrozil Johan prstem a rychle odkráčel.,, Debil. Si v poho, zlato?" jen jsem kývla a nastoupila do auta.Po cestě byl klid. Ale to ticho jsem musela přerušit.,, Co ti řekl Edvard?" zvědavě jsme se vyptávala.,,Řekl, že tě mám hlídat abys mi nezdrhla a že mám chodit všude s tebou. Ale jinak si s tebou můžu dělat co chci." chtil mi rukou stehno. Jen jsem ho chytila za ruku.,, Joe. Ty víš co mi všichni ty přede mnou udělali. A doufám, že ty nebudeš další z nich." rychle zastavil auto.,, To si děláš srandu? Tak to si vystup." nemohla jsem věřit, že tohle řekl. Otevřela jsem dveře a chtěla vystoupit, ale on mě chytil za ruku.,, Prosim tě,zlato, ty si vážně myslíš, že bych tě bil, nebo tě znásilnil?" uhýbala jsem mu pohledem , ale on mi chytil za tváře.,,Ne-a-l-e......." nedořekla jsem to a on mě vášnivě líbal. Byla jsem zase šťastná. Zase jednou za posledních čtrnáct dní šťastná.Odtrhl se ode mně a zase se věnoval řízení. Byl roztomilý. Když se soustředil. Neustále jsem ho pozorovala. On si toho samozřejmě všiml a zasmál se.,, Co zase?" řekl posměvačně.,,Nic. Ale řekni mi něco o tvé sestře." chtěla jsem vědět, do čeho "lezu".,, Ségra se jemenuje Sarah. Má přítele Johna a psa Cirie. Je to staford. Ale je to neposlušný hovado. Bydlí v rodiném domě s velkou zahradou. Ségra je profesionální klavíristka a Johan je manažer nějaký firmy. To je vše." vydechl a já se zasmála.,, Ano ano, paní profesorko píši si." chechtala jsem se.
.........
Na letišti byl velký shon.Joe se vydal koupit letenky a já si sedla na lavičku. V letadle jsem seděla u okénka a vedle mě seděl Joe. Sedadlo vedle něj bylo prázdné a proto jsme měli 'intimčo'.,,Jsem s tebou šťastná. Asi tě miluju." řekla jsem s našpulenou pusou a čekala na polibek. ,, Já tě asi taky miluju." řekl a políbil mě. Letadlo pomalu usedávalo na dráhu a my vystupovali.
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
Roman d'amourKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤