Vicky
Nastal večer a Joe se začal připravovat na odlet.,, Vážně nechceš abych prostě zůstal doma?" zeptal se mě dojemně.,,Ne jen jeď. Alespoň si od mě odpočineš." řekla jsem a vlepila mu polibek.,, Tak za týden, pa." odvětil.,,Pa." řekla jsem a zabouchla dveře.,, Sar nemám udělat zase večeři?" popravdě jsem měla hlad jako vlk a nemohla jsem se dočkat jídla.,,Jak chceš. Jídlo je v lednici." ale jediný problém byl, že jsem nevěděla, co uvařím. Rozhodla jsem se pro špagety. Miluju těstoviny a přiznám se , že špagety jsou moje specialita. Dala jsem se proto do vaření.Už jsem měla vše skoro uvařené, když se rozletěli dveře. Zase. Harry a jeho přiblblá banda . Do kuchyně se naštěstí nevydal ani jeden, ale zato Sarah.,,Nejsou tu nějak často?"něvěděla jsem jak na to bude reagovat.,, Jo taky si řikám, ale zase je s nimi sranda. A to si nezjistila , že tu dneska přespí, protože zítra jedeme campovat. MImochodem nepojedeš taky? Prosím ať tam nejsem samotná holka." docela se mi to zamlouvalo.,, Jasně pojedu ráda. A doufám, že kluci půjdou spát po večerníčkovi." obě jsme se zasmáli.,, Nechceš nějak pomoct?" zeptala se a začala vyndavat talíře.Jen jsem kývla, ale zdálo se mi že vyndavá šest talířů.,,Oni dneska budou s máma jíst i kluci?" zetala jsem se a modila aby na všechny špagety vystačili.,,Jo jsou to hladoví žaludy." nandala jsem večeři a ukázalo se , že jsem měla zbytečné obavy. Večeře totiž ještě zbyla.,,Ke stolu." zařvala Sarah a v momentu u stolu byli všichni.,,Ahoj kluci." vesele jsem na ně zamávala a oni mi odpověděli. Všichni si sedli ke stolu a začali rychle jíst.,, Teda Sar, jakto že mi nikdy od tebe špagety tolik nechutnaly?" zeptal se Steav.,,Dneska jsem nevařila já, ale Vicky." usmála se a kluci se začali chychotat.,,Co je ? By jsem se divily co já umim uvařit!!!!" zatvářila jsem se hrdě , ale po chvíli jsem se rozesmála. Bylo po večeři a já sklidila ze stolu. Poté se vydala do obýváku. ,, Co děláte?" odvážně jsem se zeptala, protože jeden křičel na toho druhého.,, Hrajem X-box ale to neni pro holky. Ty to neumí." vykřikl na mě Tom, přičemž jsem si všimla jednoho volného ovladače na volném místě na gauči.JAKÁ TO ALE NÁHODA.Hned jsem tam skočila a chytla ho do ruky.,, Jo tak holky to neumí. Harry zařaď mě do hry a hrajem."zařvala jsem na celý obývák a už jsem mačkala všelijaký čudlíky. Tuhle hru jsem měla zmáknutou. Hrála jsem jí s mým kámošem ze základní školy. Vždy jsem nad nim vyhrála. Byl to viruální paintball. Každý byl sám za sebe. Ze hry už jsem vyřadila Toma ,Steava, Johna a už mi chyběl jen Harry.,, Harry snaž se, přece ty se nenecháš vyřadit holkou." zalaškoval Tom , když jsem Harryho trefila přímo do prostřed hrudi.,,Vyhrála jsem na plný čáře. A jak se změni váš názor?" vítězně jsem se na ně usmála.,,Dobře jseš nejlepší z nás." řekl John a usmál se na mě.,,To teda neni nejlepší jsem já. Byla to náhoda." po téhle větě jsem vyprskla v obrovský smích. Pomalu jsem vstala a poplácala Harryho na zádech.,,To tak. Ráda bych se s tebou hádala ale je pozdě a musim jít spinkat.Dobrou." opravdu bylo už pozdě a mě se chtělo spát. A taky jsem se těšila na to campování.
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
RomanceKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤