KONEČNĚ

4.7K 208 2
                                    

Vicky

Odepla jsem Aronovi vodítko a pustila ho na zahradu. Vodítko jsem ani nedala do garáže a otevřela dveře. Nahrnuly se mi slzy do očí. Přede mnou stál Joe s kyticí růží, rozběhla jsem se a skočila na něj. Ještě že je tak silnej a udržel mě.,, Končně, chybělas mi lásko." pošeptal mi do ucha a věnoval mi dlouhý polibek. V objetí jsme se drželi pouhých dvacet minut, ano pouhých- protože bych v tom vydržela celý den. Poté jsem se pusitla a dopadla na nohy. Zase mě políbil a dal kytici do náručí.,,Tos nemusel, stačil bys mi ty." řekla jsem a přivoňela jsem k růžím, krásně voněly.,,Musel oni na mě smutne volaly z květinářství." řekl a udělal psí očka.,, No to by stačilo ne ? Mě jsi nikdy takhle neobejmula." další překvapení, za mnou stál Tom. Hned jsem ho pevně objala.,,Tebe tak ráda vidim." řekla jsem a dala mu pusu na tvář.,, Hele a mě si taky nedala pusu , když si mě potkala na pláži." řekl Harry.,,Ale di ty žárlivko. Kluci chci si promluvit o něčem." řekla jsem a ukázala do kuchyně na znak, že se mají posadit. Já sama jsem seděla na lince a kluci u stolu a bedlivě mě pozorovali.,,Chci se zeptat na Molly. Co ona tady pořád dělá?" řekla jsem a kluci si vyměnili divné pohledy.,,No... Ehmmm.." koktal Ben a škrabal se na zátylku.,,No Molly je moje ex, už před třemi lety a stále se nemůže vzpamatovat z toho, že jsem ji nechal. Ale doufám že ti nic zlýho neřekla." řekl Joe a koukl se na mě.Já jsen koukla na Willa.,,Vicky co se stalo?" řekl vystrašeně zase Joe.,,No ona se jak tak rozmácha a...No dal mi facana. Ale na její obranu já si začala, první jsem jí dala facku já." řekla jsem a mnula si koutek.,,No a proč jsi ji uhodila." řekl Adam a sedl si do tureckého sedu.,,Neřešte to, hele jdu si lehnou....Joe?" řekla jsem a slezla z linky, skousla si ret a se smíchem odcupitala nahoru do pokoje. Svlékla jsem se do kalhotek a lehla si na posetl.,,Oooo... jaké to přivítání." řekl Joe a svlékl se do boxerek. Poté si lehl vedle mě a přitahl si mě k sobě.,,Miluju tě , víš to?" řekl a chtivě koukal na můj dekolt.,,Promiň co jsi říkal? Přeslechla jsem to. Řekni mi to prosím ještě jednou." laškovala jsem.,,Klidně ti to řeknu milionkrát. Miluju tě." řekl a dlouze mě políbil. No a pak to znáte. Nějak se to zvrhlo a byla to překrásná noc.

........................................................................................................

Zdálo se mi o šťěnátku, jak poskakuje na louce, kde sedím já a .... Daniel. Asi jsem se nezmínila, ale mám bratra. Jmenuje se Daniel, ale říkám mu Dany. Je o čtyři roky starší- tudíž dvacet čtyři let. Bydlí Maroku a dlouho jsem se s ním neviděla.

Ze snu mě probudil něžný polibek. ,, Dobré ráno miláčku.Dneska budeme mít návštěvu." řekl, včera se nikdo nezmínil o návštvě.,, Koho?" řekla jsem rozespale.,,Přijedou...."

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat