KOLEJ

4.5K 206 3
                                    

Vicky

Pustila jsem video a nemohla věřit vlastním očím. Byl tam Joe , jak si užívá s nějakou blonďatou děvkou.--,,Zlato řekni do kamery s kým si se právě vyspala? S Joem! Neboj tohle ti Hannah pošlu na mobil. Byla jsi úžasná."--

Když video skončilo, nemohla jsem dýchat a všimal si že mám celou tvář od slz. Řekla jsem si OK ty zmetku. Jak tohle mohl udělat? Nevím. Jen vím, že tady už nechci být. Vstala jsem a utřela si kapesníčkem slzy. Pomalu jsem otevřela dveře od pokoje a vytahla z podpostele kufr a začal tam házet všechny věci.,,Vicky, ty jsi plačkala?" otočila jsem se a uviděla Lexe jak sedí na posteli a kouká na mě.,,Ne jen musím jet za mojí maminkou. Nechám tě tu samotného, ale nesmíš nic uděla. Až se ostatní vrátí, tak jim prosím řekni, že jsem zprávu od Jeoa dostala a že to chápu."hučela jsem do něj. Asi jsem si neuvědomila že mluvim na pětiletého kluka.,,Jo rožumim šéfe. Vzakz vyžídim." řekl jako voják a já se zasmála.,,Mam tě ráda Lexíku." řekla jsem a dala mu na klín Joeovo nootebok, ať si hraje. Vím neni dobré nechávat takhle malí dítě samotného doma, ale já musím pryč. Rozloučila jsem se a začala přemýšlet kam půjdu. Napadlo mě jediné řešení.,,Dobrý den mluvím s panem Clarsem?" narychlo jsem řekla do telefonu.,,Ano co potřebujete?" řekl pan nový řiditel.,,Mohla bych na kolej už teď. Vím je to na rychlo a brzo, ale hodně by mi to pomohlo." řekla jsem a snažila zahnat slzy.,,Jistě, správce je hned u vchodu. Řekněte jméno a on vám dá klíče. Těším se na vaše studia. Nashle." rozloučila jsem se a zavolala taxi.

.....................

Po dlouhén vybavováním věcí jsem se dostala na pokoj. Jedna chybička přeci jen byla. Na pokoji se mnou byla ještě jedna postel a tak se mnou tu bude ještě někdo bydlet. Skočila jsem do postele a začala tiše brečet, do začátku školního a stěhovacího roku , zbíval jen den a já už tu byla nastěhovaná. Na spaní jsem si oblíkla šedé Nike tebláky a velkou černou Puma mikinu. Po dlouhém plakání jsem usnula. Zítra už uvidím asi svého spolubydlícího. Snad to bude holka.

Ráno mě probudilo štramocení ve vedlejším pokoji. Rychle jsem vstala a udělala si kafe, trochu uklidila a pak se upravila do šedých tepláků a úplého tílka. Za hodinu jsem uslyšela odemykání mých dveří. Otevřel vysoký jsemně zrzavý kluk s plno taškami.,,Ahoj kočko.Tak ty budeš asi moje spolubydlící.Jsem Sam.Ty?" řekl a schodil ze sebe tašky.,,Vicky.Teší mě ." řela jsem a podala mu ruku. On mi s ní potřásl a vybaloval si věci. Trochu mi štvalo oslovení Kočko, ale brala jsem to jako lichotku.,,Ten pokoj vedle nás obývají mí dobří kamarádi, tak počítej že tu budou často.Ale asi za nimi zajdu a pak vás seznámím." řekl a vyšel z pokoje. Tady na kolejích je vše slyšet a já slyšela , jak ve vedlejším pokoji klaply dveře.,,WOW...SUPER." zaslechla jsem křik a poté se rozrazily dveře našeho pokoje.,,Nekecal si." skočil mi na postel hnědovlasý kluk s brýlemi a za ním se táhl Sam a další černovlasý luk.,,O čem nekecal?" zeptala jsem se a vyndaa sluchátka z uší.,,Že má na pokoji kočku." řekl a já se usmála.,,Jsem Luke a ten černovlasej blbec je Liam." řekl a já se představila.,,Ukaž co posloucháš." řekl a vzal moje sluchátka. Hrála mi v nich ještě písnička a vyděla jsem jeho překvapený obličej.,,To bych do tebe neřekl. Myslel jsem že si na slaďárny." řekl a vyndal si sluchátka.,,Co poslouchá?" řekl Liam a sedl si se Samem na postel.,,Hollywood undead." řekla jsem už sama a oni na mě koukli.,,Nejse bárbie. Mám ráda auta , pivo , footbal a rap." řekla jsem a natáhla si na sebe černou mikynu.,,To je splněnej sen ne kluci?" řekl Sam. Potom šli kluci někam a já jsem se pořád utápěla ve smutku.Bylo mi mizerně. Jak mohl? Byl se mnou pár dní. Asi jsem mu nevyhovovala. Teď ho však nesnáším. Byla jsem asi deset minut v tranzu. Začal mi někdo vola.,,Co chceš?" řekla jsem do telefonu.,,Kde jsi , chci ti to vysvětli . Lex mi to vyřídil. Neni to tak jak..." vysvětloval Joe,ale já si to nenechala vysvětlit.,,Vyřiď Lexovi , že je šikovnej a že ho ma ráda, ale tebe už ne. Jsem ráda že jsi mi to poslal i když omylem. Ale už tě nechci v životě vidět." řekla jsem a opřela jsem se o okno vede mý postele.Pršelo. V Anglii pořád prší.,,Vicky počkej.." řekl ale já jsem měla nervy na pokraji .,,Jdi do hajzlu a nech mě." zařvala jsem do mobilu a típla to. Na to se otevřeli dveře od našeho pokoje.

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat