ŠANCE

12.7K 387 5
                                    

Vicky
Jakmile klapla klika ve dveří stáli moji rodiče. Tvářili se přísně , ale ne moc. ,,Ahoj Vicky , můžeš nám vysvětlit , kde jsi byla? Nebyla si doma už dva dni." starostlivě na mě koukla mamka. ,, Promiň jen jsem si přišla pro pár věcí a už zase jdu." snažila jsem se vyhnout odpovědi.,, A kam si mylsíš že jdeš?" vložil se do toho táta.,, Promiň zapoměla jsem ti to říct a mobil se mi vybil. Byla jsem a budu spát u Bo." hned se jim na tváři objevil úsměv.,, Dobře , ale příště nám to řekni včas. " žehlil si to táta. Já jen kývla a šla si zbalit věci do školi a oblečení. Rozhodla jsem se , že opravdu půjdu k Bo.,,Tak já jdu pa ." zakřičela jsem u vchodových dveří a vydala se k Bo.Cestou jsem jí napsala SMS.

Já: Ahoj Bo , mohla bych u tebe přespat? Potřebuji ti vše říct.

Bo: No dobře , ale nevadí ti, když se u mě zastaví jeden kluk, kteří mě nabaluje a vytáhne nás na pařbu?

Já: Ne neva hned jsem u tebe.

Napsala jsem a rychle šla za kamarádkou . U vchodu do baráku mi přivítal Hak. Je to border kolie a je krásný.Bo mi otevřela dveře a objala mi .,, Ahoj poď pověz mi co se stalo." řekla a táhla mě do obýváku.

Bo bydlí sama, už jí je přeci jen 21.Vše jsem jí řekla, z čehož jsem se rozplakala. Objala mě a někdo zazvonil, Bo šla hned otevřít . Setřela jsem si slzy a rychle jsem dělala , že si hraju na mobilu. ,, Vicky , tohle je muj kamarád Andy." zastavilo se mi srdce. Koukla jsem se na něj .Ano , byl to on. Ten co mě zbil a málem mě znásilnil.Těkala jsem očima.,, Tak se seznamte a já se jdu přichystat na párty." odešla a jakmile zaklaply dveře, couvala jsem po posteli , ale on šel za mnou.,, To jak mě ten mamlas zmlátil mě vcelku nakrklo. Kočičko zkus jen ceknout a udělám to co jsme nedokončili. Můžeš si za všechno tohle sama. Mělas možnost si vybrat." jeho ruka mackala mojí nohu někde pod kolenem. Docela z něj šel i strach.,, Dobře." odtrhl se ode mě a v tom přišla Bo .,, Tak co už jste se seznámili?" zaptala se .,, Ano máš skvělou kamarádku." řekl a otočil se na mě.,, Dík." vypáčila jsem ze sebe a na tváři se mi objevil nucený úsměv .,, Tak vyrazíme ne ?" řekla a tahla mě za ruku ven . Za mnou šel on . To ve mě vyvolalo nejistotu.,, Bude to skvělý večer ." řekl a chytil nás každou za jedno rameno.,, To jo. " řekla jsem tiše , byl tak oplzlý!!

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat