Vicky
Věci se mi do takšky vešly jen tak tak. Hotové zavazadlo jsem hodila. Před vchodové dveře.A šla se nasnídat. U kuchyňské linky jsem ucítila mužské objetí. Hned jsem ze přitiskla k němu blíž.,, Tak co už se těšíš? Budeme tam sami dva." řekl a to už si mi obrátil čelem ke mě. Měl černé sluneční brýle, které mu ladili k nagelovaným vlasům.,, Jo už se hrozně těšim. Ale co bude se Zachym?" vzpoměla jsem si na prcka vedle v pokoji. ,, Přijde ho hlídat Claer. Už je vše domluvené." řekl a jemně mě políbil.
.................
Na letišti bylo plno lidí. Pořád někdo něco křičel. Nebo někam běhal. ,, Počkej tady prosím. Dojdu pro letenky." řekl Johan a já položila kufr na zem.,, Nazdar kotě." uslyšela jsem ten známý oplzlý hlas. Otočila jsem se a tam stál ten, který mě uhodil jen pro to , že jsem mu neodpověděla na jednu stupidní otázku.,, Nemysly si, že mi zkazíš dovolenou. Na tebe já už kašlu." řekla jsem a vyhlížela Johana.,, To si povíme v letadle." pověděl z vesela. V tom přišel Johan s letenkami a pozdravil Maxe. Začali se scházet i další lidi.,, Měli bychom jí. Letí nám to za 10 minut." řekl vesele Johan a vzal kufry. U vztupu do letiště stála mile se usmívající letuška. Museli jsme se seřadit do fronty. Přede mnou stál Johan. A za mnou samozřejmě Max. Cítila jsem jeho dech vzadu na zátylku. Naskočila mi husí kůže.,, Doufám že tě nevzrušuju." přblížl se ke mě a šeptl mi do ucha. Ignorovala jsem to. V letadle jsme se museli rozdělit. Seděla jsem u okénka a Johan dvě sedasla přede mnou. A to by nebyla KARMA , kdyby neposadila vedle mě Maxe. Ten se jen perverzně usmál. A já si pohodlně sedla. Miluju létání.,, Tak jak se vede tomu vašemu párečku?" zeptal se asi po čtvrt hodině. Nechtěla jsem se s ním bavit.,, Vzrušje tě moje přítomnost!" řekl a pomalu se nakláněl.,, Já nejsem ty!!" odsekla jsem jedovatě. Jen se zasmál. ,,Je pravda , že jsem nadrženej a potřebuju si to na někom vylít." řekl a položl jeho dlaň na moje stehno. Nemohla jsem se hnout. Byla jsem skameněná. Pokračoval výš a výš. Až jsem ho chytla za ruku u mého rozkroku.,, To už nikdy nedělej." řekla jsem a odhodila jeho ruku.,, Ale kotě , ze začtku se ti to líbilo." je pravda , že to bylo příjemné , ale když si uvědomim že to byla Maxova ruka je to odporné.,, Kdyby si to nebyl ty , tak tě necham pokračovat." řekla jsem a pro tentokrát jsem se usmála zase já. Konečně přistáváme. Chtěla jsem se zvednout a odejít ale Max mě chytil za ruku.,, Dával bych na sebe pozor. Pořád platí to co jsem řekl o tom , že jsem nadrženej." usmál se a já se vydala za Johanem. Z letiště jsme jeli na hotel všichni taxíkami. Když jsem vystoupila z auta nemohla jsem věřit tomu, co vidím.,, To je překrásné. Na jakém patře budeme bydlet." Johan se zasmál.,, Tady mi bydlet nebudeme." řekl a ukázal na krásnější chatky na pláži. Byl to sen a ten se mi plnnil. Ale v koutu mysli jsem měla dost huboko zahryzaného Maxe. Byl jako hmyz. Otravný , ale někdy byl krásný. STOP. Co to melu. Max mi ublížil a to se nedá zapomenout.Alee co když.........
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
RomanceKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤