JEN SI VZPOMEŇ!

9.9K 368 1
                                    

Max
Nevěděl jsem jestli jí mám napsat , zavolat nebo za ní dojít. Už jsem byl tak napumpovaný, že jsem myslel že z ní prasknutí. Zrovna jsem seděl nad svojí ročníkovou prací. Nechodil jsem do školy , ale za to jsem musel dělat zkoušky a práce každý měsíc.Uslyšel jsem trhnutí kliky.,, Maxi?" á, kurvička přilezla. Zasmál jsem se pro sebe a šel si hrát na slusnyho boye.

Vicky
,, Maxi?" zařvala jsem na celý barák z luxusního černo-bílého obýváku. Když jsem ho viděla jedné polovině mě se chtělo zvracet. Bylo mi z něj špatně. Jak mohl tak ublížit té holce. Chlácholil mě , když se stalo to s Andym a při tom byl stejný jako on. Zvedal se mi žaludek. Ale druhé polovině bylo super. Byla jsem ráda ,že ho zase vidim. ,, Ahoj zlato? Jak se máš už je to lepší?" s dobrou náladou se mi díval do očí a pokoušel se obejmout mě.,, Nešahej na mě!" řekla jsem znechuceně.,, Co se děje?" vůbec netušil o čem mluvim.,, Znáš Johana George ?" při téhle otázce sklopil hlavu. Už asi tušil , že se ptám na pro něj asi uzavřenou kapitolu.,, Tak znáš nebo ne?" vyjekla jsem. ,, Ano a proč se ptáš?" zeptal se záludně.,, Jaks mi tohle mohl udělat." při posledním slově mi vytryskly slzy z očí. ,, A co my..." přerušila jsem ho,,, Mě si utěšoval před svým násilnickým kamarádem a sám si stejný jako on !" sklopila jsem zrak do země a sesunula se dolů na zem.,, Kdo ti to řek?" mírně na mě zakřičel.Na to jsem neměla odpověď. Nechtěla jsem říct , že to byl Johan.,, Tak kdo ti to kurva řekl?" už na mě zařval, že z toho zaléhali uši.,, Na tom nezáleží. Hlavní je že vím, že jsi stejnej hajzl jako Andy a ta holka kvůli tobě byla v bezvědomí." na tohle jsem si už musela stoupnout.,, Vůbec o tom nic nevíš." řekl a popadl mě za zápěstí. Vcelku dost pečené mě za něj držel.,, Je mi z tebe na blití , zbohem." řekla jsem a vydala se ke dveřím.Ale jeho ruka chytila tu mou za druhy zápěstí.,, Nikam nepůjdeš, strávil jsem s tebou už čtyři podělaný dny a ještě jsem nezasunul!" stisk zesiloval až mě něco křuplo nahlas. ,, Nejsem majetek Maxi,a už vůbec né tvůj." rozběhla jsem se a otevřela dveře . Můj cíl bylo Johanovo auto , stálo necelých deset metrů ode mě. Ale Max mě doháněl. Já jsem přes ulici přeběhla, ale on se zastavil a to mi dalo náskok. S trhnutím jsem otevřela dveře od spolujezdce.,, Prosím Johane jeď, jeď." křičela jsem na něj.,, Dobře. Ježiš, co se to stalo? Kdo ti to udělal?" starostlivě mě vzal za zápěstí.,, Auuu, to bolí." zaječela jsem a rozbrečela se ještě víc.,, Vydrž chvíly.Hned tam budeme." řekl a zrychlil své BMW, tak že jsme prakticky jeli 180 .Zastvil u krásného, malého rodinného baráčku. ,, Pojď. Dneska budeš spát u nás. " u nás? Jako s rodiči? Ne s rodiči ne , vždyť je mu kolem dvaceti pěti. Ale tak s kým? S jeho přítelkyní? To snad ne.

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat