Johan
*o týden později
Celý ten týden jsem měl Viky v bytě. Byl jsem hrozně rád že mám někoho, kdo mi pomáhá se Zackym a taky že mám někoho v bytě.
Ráno jsem se vzbudil a Viky nebyla nikdy. Prohledal jsem dům a nakonec ji našel v koupelně.,,Tak co máš dneska v plánu?"řekl jsem jí a ona se na mě podívala těma svýma psíma očima.,,Myslíš , že bych mohla jít sama nakupovat?" tvářila se jako kdybych ji věznil u nás doma. ,,Myslíš , že se mě musíš ptát , když chceš někam jít?" rychle se na mě usmála.,,Ne , ale víš, že jsem na tomhe způsobu vyrůstala."mile se na mě usmála.,,Dobře tak já se jdeu oblíct, pak zavolam Claer aby pohlídala Zackyho a půjdu na chvíli do práce.Sejdeme se tady."kývla , protože jsem potřeboval něco vyřešit v práci a měl jsem čas, využil jsem ho.,,Tak zatím a kdyžtak se ozvi." zabouchl jsem za sebou dveře a sedl do auta. Firmu jsem vlastnil už tři roky. Vedlo se nám docela v pohodě.,,Dobrý den pane George, už jsem vás tady dlouho neviděl." řekl můj manažer.,,Lue taky tě rád vidím. Potřebuju si jen něco vyřídit.Zavolej mi Alexe." Alex je náš spolupracovník a majitel spolupracující firmy na Filipínách.,,Jistě pane." rozešel jsem se do své kanceláře . A přitom jsem vytočil číslo Edgarda. Ten je také můj spolupracovník. Je velmi inteligentní a chytrý. ,,Ahoj chlape, chci se zeptat, kdy podnikneme to pracovní setkání na Filipínách?" řekla jsem tiše do mobilu. Spolu s celým pracovním týmem jsme měli naplánovnou pracovní schůzku celých poboček naší firmy na Filipínách.,, No , to je dost , že se ozveš taky. Nemohl jsem se ti dovolat. Jedeme už za dva dny , letenky máš v kanclu i pro tvojí sekretářku. Tu co se ti tak líbí." sekretářku už dávno nemám. Byla sice hodně sexy. Ale za to byla úplně dutá.,,No dík . Uvidíme se na letišti brácho. Čus." zavěsil jsem . Z kanclu jsem sebral letenky a nějaký papíry a vyrazil jsem domů. Napadlo mě zavolat Vicky.
Vicky
Už jsem měla nakoupeno několik triček, plavky a jeansy.Najednou mi zazvonil mobil.,, Ahoj Viky už jsi si vyprázdnila peněženku? Jedu domů a říkal jsem si, že bych tě mohl vyzvednout a vzít tě domů? Co říkáš?" znělo to jako dobrý nápad.,,Dobře jsem v Super&girls přijedeš?" řekla jsem nadšeně do telefonu.,,Ok za pět minut jsem tam."jakmile jsem to dořeklal zaplatila jsem krásné šaty u poklad a vyšla ven z obchodu.Johan už tam stál se svým nablýskaným BMW. Nasedla jsem do auta.,,Ahoj."usmála jsem se na něj. ,,Mám pro tebe novinu." řekl hlubokým hlasem.,, Ty jsi jedna velká novina." řekla jsem a zasmála jsem se.,, Za dva dny letíme na Filipíny!!!!!"
ČTEŠ
Krásně sexy/korekce/
RomanceKdyž vejdu do baru , hned si ho všimnu a on mě .Ale nebude to láska čistá a něžná.❤