NO TO NE

4.7K 201 0
                                    

Vicky

Šli jsme vedle sebe s Mikem na kolej. Ani jsem nevěděla , že on bydlí na koleji taky.Rozloučila jsem se venku s ostatními a zašla do mého pokoje. Svlékla jsem ze sebe ještě vlhké plavka a hodila na sebe kalhotky a dlouhou mikinu.Zalehla jsem do postele a jen tak přemýšlela.Do pokoje vešel Sam.,,Co že si tak vypadla?" zeptal se a já vykoukla z pod deky.,,Neměla jsem náladu a byla mi zima.Šla Chloe už dovnitř?" zeptala jsem se , ale než se mi donesla odpověď, tak se mi rozeznil mobil.,,Promiň , řekneš mi to potom." řekla jsem a mrkla na Sama a on mi věnoval úsměv. Ani jsem se nekoukla na mobil kdo volá a zvedla jsem to.,,Vicky?" ozvalo se z telefonu a mě bylo jasné kdo volá.,,Co zase chceš? Už několikrát jsem ti řekla ať nevoláš!" řekla jsem mírně naštvaně a sedla si k oknu.,,Promiň ale potřeboval jsem tě slyšet. Vicky je mi to líto, prosím . Byl jsem pěkně ožralej, nevěděl jsem co dělám." řekl, ale mě to však nepřišlo jako omluva, ale výmluva. Kdyby mě miloval, tak by neudělal tohle ani v podnapitém stavu.,,Je mi líto , že si nevěděl to co jsi dělal. Ale jsem si jistá , že já vím co dělám a prosím už mi nevolej. Tohle ti prostě neodpustím a přidávám i k tomu fakt, že jsi věděl o mojí minulosti. Zbohem Joe, užívej si život." řekla jsem se slzami v očích a na konci věty se mi zlomil hlas.,,Vicky počkej...." zaslechla jsem poslední slova z telefonu a típla to. Chvíli jsem koukala z okna a utírala si slzy. Chtěla jsem se otočit , ale objaly mě dvě silné ruce. Byl to Sam.,,Sice nevím co se ti stalo, ale soudím , že potřebuješ objetí." řekl a já zavzlykala.Dělal mi prstem kroužky na zádech.,,,Děkuji." řekla jsem mu do ramene. Po chvíli se odtáhl a sedl si na postel.,,Chceš mi o tom říct?" řekl a koukal na mě, viděla jsem že má od mých slz mokré rameno.,,Nechci tě s tím zatěžovat." řekla jsem a sedla si k němu.,,Mě nezatěžuješ a byl bych rád, kdybych se dozvěděl co tě tak rozhodilo." řekl a já se na něj usmála.,,Moje minulost byla plných kluků, kteří mě buď bili a nebo mě chtěli prodat , jako děvku. No a od nich mě zachránil Joe. Moje láska, teda myslela jsem , že to byla moje láska. Bydlela jsem u něj s jeho kamarádama, když on byl za svým otcem. Po několika dnech jsme se viděli a přijeli i jeho kamarádi . NO a večer šli na párty a já byla doma no a tohle mi přišo zprávou." řekla jsem a ukázala jsem mu to video.Ani nevím, proč jsem ho ještě nevymazala. Asi proto, kdybych si umanula Joemu odpustit, abych si uvědomila co mi udělal.Sam jen zíral na display.,,To je on?" zeptal se a položil mobil do mého klína. Kývla jsem.,,Je to kretén, když ti to ještě poslal. Udělala jsi dobře. Je mi to líto." řekl a zvedl se a šel se svlíct do boxerek. Neměla jsem náladu ho šmírovat a tak jsem se zavrtala do postele.,,Same chtěla jsem tě poprosit....no..." řekla jsem koktavě, on mě však zaskočil.,,Nikomu to neřeknu, ale až ti bude volat, tak mi ho dáš k telefonu. Aby ti dal pokoj." řekl a já vyskočila a objala ho. I když měl na sobě jen boxerky. JEN.Hned jsem se odtáhla, protože jsem cítila jak mě něco tlačí do břicha.,,Promiň je to trapný." řekla jsem a otočila jsem se.,,Já za to nemůžu, to ty to děláš. Tohle se určitě děje každýmu klukovi, když se ho ty dotkneš." řekl a já se začala červenat. Zasmála jsem se.,,No dobře ty lichotníku.Dobrou noc." řekla jsem a s chychotáním jsem usnula. Bylo to příjemné vědět, co dělá můj dotyk , alespoň s jedním klukem.

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat