ALEX

5.4K 196 3
                                    

Vicky

,,Přijedou Benovo bratři a budou tady týden." řekl Joe a dával mi další polibky na krk.,,To bude super. Co kdyby jsem dnes udělala slavnostní oběd?" řekla jsem a zvedla se a oblékla se Joeovo tričko.,,Jo to bude super a já zavolam Sarah a klukům aby se taky stavili. Bude to super den." řekl a já vyběhla ze schodů do kuchyně. Otevřela jsem lednici a tam bylo překvapeně jídlo. Byla nacpaná jídle, to jsem u kluků ještě neviděla. Koukala jsem , co bych tak k obědu uvařila. Rozhodla jsem se pro typické špaňelské těstoviny.,, Doré ranko." řekl Tom procházející kolem mě.,,Bré, dnes přijedou ostatní kluci, Sarah a Benovo bratři. Bude to super den." začala jsem vyndavat z lednice ovoce, přotože jsem si chtěla udělat ovocný salát.,,Jo super a mimichoden co chceš k narozeninám?" řekl a sedl si na barovou stoličku. Ježiš málem bych zapoměla. Já mám za týden narozeniny, ale nechci je nějak extra slavit.,,Nic a opovaž se to ještě někomu říct. Nebo tvoje budoucí bude zklamaná, až zjistí, že nebudeš moct mít děti." řekla jsem výhružně a vzala mísu ovoce s sebou.,,Nějaká ostrá po ránu." řekl a vydal se za mnou. Sedla jsem si na zahradě do houpací sítě, ale tam jsem za chvilku neseděla sama. Hupsl vedle mě Joe.,,Dobré ráno lásko." takové oslovení, bych brala.,, Dobré." řekla jsem a dala mu polibek na tvář.,Hazz s Alexem už jsou tady, chci ti s nima seznámit." řekl a tahal mě ze sítě. Došla jsem jen ve dlouhém triku a kalhotkách do kuchyně, kde stá Hazz a nějakej malej klouček. Byl hrozně rostomilej.,,Vicky tohle je Hazz a Alex, moji bratři. A kluci tohle je Vicky." představil nás Ben.,, Mi se známe ." řekl Hazz a já zamávala Alexovi. Ten jen ke mě přiběhl a naznačil že se mám sklonit,,Chči ti něčo ukášat." řekl rostomilím drmolícím hlasem.Já jen vstala a chytla ho za ruku.,,Jestli nás pánové omluvíte." řekla jsem a utíklala s Lexem do našeho pokoje.Slyšla jsem jen nechápavé narážky.Zabouchla jsem dveře a sedla si k němu na postel.,,To je pro tebe." řekl a vytáhl z kapsičky kvítek kytky. Bylo to hrozně roztomilí.,,Děkuju, je krásná. A kolik ti vůbec je?" typovala jsem ho na čtyři.,,Je mi čtyři." řekl a na prstech ukázal pět.,,Já jsem si to myslela a co budeme dělat?" řekla jsem a koukala na něj. Stejně jako Hazz měl blonďaté vlásk , ale měl místo modrých, zelené oči. Úplně svítili.,, Chtěl bych ši hrát s tím pejškem." řekl ,vstal a rozešel se ke dveřím.,,Dobře." řekla jsem a zastrčila jsem si kytičku za ucho. Kluci stáli v kuchyni pořát.,,Hele myslim , že ti můj brácha dělá do holky." řekl Hazz a koukal na Lexe a na mě.,Haha. Narozíl on je mnohel zdvořilejší něž vy všichni dohromady." řekla jsem arogantně.,,Jdu udělat oběd. A vemte prosím Lexe za Aronem, bude se mu líbit." řekla jsem a všichni udělali to co jsem chtěla.

........................................................

Už bylo skoro sedm hodin večer a všichni seděli na zahradě u ohně.,,Hele co kdy jsme odešli do nějakýho baru co vy na to ?" řekla Sarah a všichni souhlasili.,,No ale co s Lexem?" zeptal se Hazz.Nabídla jsem se , že budu s ním doma , protože se mi do společnosti moc nechtělo.Všichni ,tím myslím- Johna, Sarah, Steava,Toma Harryho, Hazze, Adama,Bena a Joea- se oblíkli a odešli kalit.,,Tak a co mi?" zeptala jsem se Lexe.,,Cáky cák." řekl a ukázal na koupelnu.,,Budeme dělat vodní bitvu?" řekla jsem a , jako by se mu zazářilo v očích.Napustila jsem vanu a do ní dala plno pěny. Poté jsme tam oba naskákali a cákali po sobě vodu. Koupelna vypadala jako po tsunami.,,Tak a jde se ven." řekla jsem a osušila oba nás a hodila k nám do postele. Na dobrou noc jsem přečetla pohádku o princi, princezně a drakovi. Lex po deseti minutách vytuhl.Zvedla jsem se , ale můj mobil udělal hluk, když mi spadl na zem. Po tomhle zvuku bych se zbudila i já, ale Lex jen spokojeně spal. Šla jsem do kuchyně, když mi někdo volal. Bylo to neznámé číslo.,,Prosím?" zeptala jsem se do mobilu.,,Mluvím se slečnou Victorií Adams (jmenuje se tak příjmením nebo ne? :-) ?" zeptal se hlas a já souhlasila.,,Mluvíte s ředitelem vysoké umělecké školy v Cambridge. Chci se s vámi domluvit na převzetí klíču od studentské koleje." jako bych stuhla. Já normálně zapoměla, že je konec prázdnin a já nastupuji na vysokou.,,Halo, jste tam?" vytrhl mě z přemíšlení hlas telefonu.,,Ano, jen mohla bych vám zavolat třeba zítra? Musím si to promyslet." řekla jsem, on souhlasil a položil telefon. Chvíli jsem se koukala na televizi a pak mi přišla SMS od Joea. Otevřela jsem a tam bylo nečekaně video.

Krásně sexy/korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat