"Xiumin!" Jerit Hani. Basikal yang dinaiki nya (Basikal Xiumin xD) meluru ke arah xiumin.
Xiumin menahan basikal tersebut dari melanggarnya "hoi! Kau nak aku matike hah?!" Kata Xiumin.
"Alololo sori lah~ Dah break tapi tak jadik" Hani pout. Kononnya nak acah2 buat muka comel + sedih, tapi tak jadi.
"Ye lah. Jom naik kelas" ajak Xiumin.
"Ayuh!"
-
"Wey hani, yang kau fokus sangat apa hal?" Soal xiumin. Pelik dengan perangai Hani hari ni.
"Omma aku kata, kalau aku pandai dia belikan motor!" Jawap Hani.
"Wahh! Boleh tak kita tukar? Aku amik motor kau, kau amik basikal aku" Pujuk Xiumin. Maklumlah motor bukan murah kan kan kan?
"Eip! Tak de maknanya! Kau beli sendiri shuh!" Hani halau Xiumin macam halau kucing guna kaki.
"Alah Haniii~ Hani kan yeoja, tak baik bawak motor tau? Nanti namja nampak bawah skirt camne? Xiumin baik je nak nasihat tau tau?" Bodek si Xiumin
"Err WHAT EVER"
Balik sekolah
"Omma! Hani dah balik" jerit Hani. Hani membuka kasut san masuk ke dalam rumah. Xiumin hanya membontot je belakang hani.
"Ehh Umin!" Omma hani memeluk Xiumin ketat2.
Omma anak you kat sini. Omma nampak tak anak gebu omma ni?
"EHEM! OMMA HANI NAK AIR OMMA. TEKAK THAKIT" Lol jeles lah tu.
"Ouh okey korang tunggu kat sini tau?" Omma Hani terus le dapur.
Hani memijak kaki Xiumin. Xiumin terus terduduk. Menggosok kakinya yang kesakitan. Dia melihat muka hani. Hani membuat muka tegang. Riak wajah nya berubah. Dia terus tersenyum sinis. "Hani you so kejam maa!" Raung Xiumin sambil membuat muka meminta simpati. "Kau lah ni!" Hani pout.
Xiumin berdiri "key!" Jerit xiumin..
Tapi si madu tetap pout. "Kenapa? Nak aku kiss ke?" Soal Xiumin sambil membuat muka miang. Hani tetap tak balas. Malahan, tetap pout. Xiumin gelak cam tak betul.
"Kau kena-"
Chup~
Hani menentuh bibir gebu miliknya. Matanya membulat memandang Xiumin yang kelihatan sangat selamba.
First kiss aku...
Hani ingat first kiss dia akan dicuri oleh orang yang dia cintai atau pasangannya. Atau lebih mudah, Boyfriendnya.
O.o
o.o
o.OXiumin gelak. "Jangan ah terkejut" kata Xiumin diselangi tawa riangnya.
"Happy nampak?"
"Omma! " Hani berlari anak ke Ommanya
YOU ARE READING
[C] I need You
FanfictionCast :- Hani (exid) Xiumin (exo) Mengisahkan Hani dan Xiumin yang memang dari kecil Best Friend Fuiyoo. Mereka suka sama suka tetapi tak berani nak Confess. Selanjutnya korang kena baca sendiri lah. Complete [✔] On going [ ] Hiatus [ ] Start...