Setelah selesai mengambil makanan, Xiumin dan Hani balik ke meja makan mereka lalu meletakkan makanan yang 15orang manusia ni oder kat dorang di atas meja.
"Amboi ambil makanan macam kena ambil makanan kat Afrika selatan sana hah" Perli Hyerin.
"Kau tengok tak kitaorang ambil makanan untuk berapa orang?" Soal Xiumin.
"Entah korang tau duduk je. Silap-silap kejap lagi montot terbakar pun tak sedar" Kata Hani cuba untuk sokong Xiumin.
"Alah bukan korang pun yang bayar." Kata Luhan
"Haah! Suho yang belanja~" Kata maknae Junghwa.
"Betul betul betul!" Kata Sehun sambil mengusyah Junghwa disebelahnya. Ceh suka hati kau je tengok anak dara orang.
"Dah makan! Satgi satu orang pun aku taknak belanja" Kata Suho. Matanya difokuskan kepada makanan dihadapannya.
"Ok bos!" Kata semua serentak.
-
"Urghh kenyang!" Lay menggosok-gosok perutnya.
"Dah berapa bulan?" Soal kris kepada lay.
Lay sambung menggosok-gosok perutnya. "Seminggu" balas lay. "Kau pulak?" Sambungnya lagi.
"Uhuhu anak ai dah dua bulan" jawap Kris
Author: eww sejak bila korang jadi mak nenek?
Kris: sejak tadi *gelak macik2*
Dah back to story.
Kai sendawa. Semua orang tengok dia kecuali Kai and Lay yang sebok main apa benda ntah tu.
"Korang semua dah habis makan?" Soal salah seorang pelayan.
"Dah kau tak tengok ke?" Kata sehun
"Ish tak baik lah" Kata Junghwa sebelum bencubit perut sehun.
"Okey okey" Sehun tersengih sensorang.
Semua orang buat muka bangang. "Gedik gila" kata hani. "Nak muntah lah" Kata Tao. "Tandas kat mana? Tandas tandas kat mana?" Kata Chanyeol pula.
"Ehem"
"Nah duitnya" Suho menghulurkan 30sen kepada pekerja tersebut.
"Encik, harganya Rm29.90" kata pekerja itu.
"Apalah kau ni Suhoo" Kata Baekhyun lalu mengembang kan hidungnya yang sememangnya kembang.
"Nah blah" Suho menghulurkan duit lalu berlalu dari cafe tersebut. Semua ikut.
"Ada tempat main game lah kat sana!" Jerit D.O.
"Jom masuk!" Ajak LE.
"Jom!" Mereka masuk ke dalam tempat tu.
-
"Kau tunggu! Telur aku mesti masak dulu" Kata suho dengan yakinnya. Langsung tak pandang screen game tu.
"Tengok telur tu dah hangus. Siapa suruh tengok aku je. Hensem sangat maybe?" D.O memuji dirinya sendiri.
"Ni semua sebab kau tak hensem lah ni! Kalau tak dah lama telur aku masak tau, penguin?!" Suho membantah
"Kau jeles sebab tak hensem macam aku!" D.O menarik telinganya dan menjelir lidah tanda mengejek.
"Tak ada maknanya!"
Sementara Hunhan
"Alah aku taknak main game ni" Bantah Sehun.
"Tapi aku nak main" Balas Luhan.
"Wah! Jung nak main sekali" kata Junghwa.
"Eh? Jomlah kita main game ni. Mesti bestkan?" Sehun terus memasukkan token kedalam mesin game tersebut.
"Kau-"
"Shh! Jom lah main cepat"
"Ish!"
Hanumin
"Kiri!"
"Kanan!"
"Depan!"
"Belakang"
Game apa tu. Author pun tak tau. XD.
YOU ARE READING
[C] I need You
FanfictionCast :- Hani (exid) Xiumin (exo) Mengisahkan Hani dan Xiumin yang memang dari kecil Best Friend Fuiyoo. Mereka suka sama suka tetapi tak berani nak Confess. Selanjutnya korang kena baca sendiri lah. Complete [✔] On going [ ] Hiatus [ ] Start...