Hani, Xiumin, Sehun, D.O, Luhan, Baekhyun, Chanyeol, Chen, Tao, Junghwa, LE, Solji, Hyerin, Kai, Kris, Suho dan Lay duduk di meja makan. Mereka duduk di meja yang muat 15 orang tetapi oleh kerana mereka ber-17, mereka terpaksa bersempit-sempit.
"Apa yang kau nak cakap senanya?" Soal Chanyeol. PENYIBUK! yaa maybe Chanyeol tanya sebab dia suka Hani. Dia cadang bila dia kawin ngan Hani namti dia akan bagi nama anak nya Channie or Hayeol. Merepek je keje kau
"Hahaha. Tak jadi kut." Balas Hani sambil tergelak kecil.
"Waeyo?!" Soal Xiumin. Dia risau kalau kalau ada rahsia penting hani nak bagi tau.
"Nothing lah baozi ~"
Xiumin menongkat dagunya. Kononnya nak buat muka simpati. Tapi tak aa irang yang nak mengasihaninyam kekeke.
"Eh mana pelayan nya?" Soal Chen cuba tukar topik.
Semua orang menoleh ke kiri, kanan, depan dan belakang. Sampai mereka nampak satu signbord
"LAYAN DIRI"
"Layan diri lah,bro" Kata Yifan acah swag.
"Minseok dengan Yixing pegi ambil" Arah Suho.
"Tak yah ah" Balas Lay
"Sehun, aku belanja kau buble tae." Kata Suho lagi.
"Boleh! Tapi.. Takut lah sorang" Kata sehun
"Tak apa maknae. Aku ngan Xiumin pegi ambil. Jom!" Kata Hani lalu menarik tangan Xiumin. Xiumin yang masih terkebil-kebil hanya mengikut hani.
Sampai di depan lauk-lauk. "Ish apa tarik-tarik ni?" Rungut Xiumin. Banyak songeh betik!
Hani hanya menatap wajah Xiumin. Ceh , seram bebenor mukanya. Tapi tetap cantik (puji bias kejap xD)
"Eh apa dorang nak eh?" Xiumin cuba untuk menukar topik. Tu je keje engko.
"Jap aku tanya" Hani berlalu pergi.
Xiumin menunggu hani. Dia bersandar di tingkap cafe "Xiumin" "OH MAK KAU HITAM EHH LIE LIE LIE LIE EH EH" Entah apa si Xiumin ni. Ish ish ish.
"Kau kenapa?"
"KAU YANG KENAPA?!"
"Yang kau marah-marah ni kenapa?"
"Aku terkejut.. sori "
"Haha takpe weh ♡" Hani hanya memberikan senyuman semanis madu kepada Xiumin.
Aku happy tengok kau happy. 사랑해 ♡
TBC
WAHAI READER YANG DISAYANGI SEKALIAN~! Siapa yang vote & baca ff ni , baca fanfic Author 'cinta abcdefghijklmn' eh terover pulak 'cinta abc' muehehehehe /evil laugh/
YOU ARE READING
[C] I need You
FanfictionCast :- Hani (exid) Xiumin (exo) Mengisahkan Hani dan Xiumin yang memang dari kecil Best Friend Fuiyoo. Mereka suka sama suka tetapi tak berani nak Confess. Selanjutnya korang kena baca sendiri lah. Complete [✔] On going [ ] Hiatus [ ] Start...