Chapter 20

108 8 3
                                    

"Weh, Lusa camping!"

"Esok punya esok ada perkhemahan"

"Tak sabarnya camping"

Tak tau khabar dari mana, pelajar-pelajar dah tahu berita tentang camping pada hari Sabtu. Kebisingan itu berterus hinggakan.

Ppang!!

Semua pelajar duduk ke tempat duduk masing-masing. Hani dan Hanbin yang tidur berpelukkan turut duduk tegak. #terkejut keyy

"Siapa yang beritahu kamu ada camping?!" Soal Miss Song JiHyo dengan tegas. Semua orang takut. Grrr...

Semua menunjing jari ke arah Eunha and SinB. "Ouh. Its okey" Kata Miss Jihyo.

-

[Hani Pov]

Esok camping! Key key. Time to packing! Oh yeah. Satu satu pakaian ku lipat dan ku masukkan ke dalam beg.

-

CAMPING!!!

"Kau ikut dengan aku kan?" Soal Xiumin. Aku hanya senyum dan menggeleng.

"Beg Hani dah ada dalam kereta tu. Cepat lah sikit." Kata Hanbin. Aku mengangguk dan memaut tangan Hanbin.

"Woi woi! Ingat aku ikut kau weh kacang!" Jerit LE. Aku tergelak kecil. Lepastu, mereka berbisk

Sebenarnya apa yang dorang bisik kan ialah...

"Psst, jangan kacau ah!"

"Tapi aku nak ikut kereta siapa?"

"Kau ikut lah kereta siapa-siapa"

"Hrmm"

...

Hanbin terus menarik Hani ke dalam kereta. Hani hanya ikut langkah Hanbin.

"Apa main tarik-tarik ni? -,-" Kata Hani. Soalannya tidak dijawab. Hanbin terus tutup pintu kereta dan masuk dalam perut kereta.

Enjin dihidupkan. Kereta mula berjalan. Dalam perjalanan, mereka tak banyak cakap. Krik krik gitu.

-

"Dah sampai" pintu kereta dibuka oleh Hanbin. Hani keluar dari perut kereta. Dia mengambil begnya di belakang tetapi Hanbin rampas.

"Aku boleh bawa sendiri lah" Kata Hani. Hani cuba untuk merampas beg itu dari tangan hanbin. Tapi....

Chu~♡

Xiumin yang datang entah dari mana mencium bibir Hani. Hani jadi patung.

"Biarlah dia nak bawak. Ikut aku" Xiumin menarik tangan Hani. Hani yang masih dalam kebingungan hanya mengikut. (?_?)

"Berkumpul!!" Jerit seseorang. Dia menoleh. Cikgu JongKook mengetuk-ngetuk kuali DO sambil jerit guna speaker.

Xiumin geram. Apesal semua orang kacau kalau aku dengan hani berduaan? Jahanam laa!


[C] I need YouWhere stories live. Discover now