Chapter 8

158 12 0
                                    

Chap ni maybe akan ada byun sikit. Tapi jangan risau, sikit je.

Setelah menjalani hari yang memenatkan, mereka ingin balik dari mall itu.

Dalam kereta

"Jom pegi minum! Esokkan cuti!" Cadang Chen

"Boleh"

Suho membuka radio. Semua orang menyanyi ikut radio.

We are we we are!

Call me baby ! Call call me babi!

"Hey!"

"Wut babe?"

"Are you maki-maki me?!" Marah Chen.

"Belum sampai bar dah mabuk wehh." Perli tao

-

"Hani-ah~ you are so pretty" ucap Xiumin. Hani yang terhege-hege memapahnya hanya mengangguk.

"Hani~"

"What?"

"Saranghaeyo jagiya~" Xiumin mencium rakus bibir Hani. Pada mulanya Hani cuba untuk menolak Xiumin. Tetapi lama kelamaan, dia membalas ciuman tersebut. Nasip baiklah mereka orang last yang keluar dari bar itu.

Setelah beberapa minit, Xiumin menolak Hani sehingga terjatuh. "Auch!" Adu Hani. Dia ingin berdiri tetapi Xiumin menolaknya lagi. Lalu Xiumin mencium leher hani. Sesekali digigitnya. Hani hanya mampu mendesah sahaja.

BaekYeol yang ingin memastikan sama ada keadaan baik atau tidak lalu disitu dan menyaksikannya. Mereka bersembungi disebalik anak-anak pokok yang ada di situ. Mata mereka terbutang luas melihat kejadian tersebut

"Hani! Xiumin!" Jerit baekyeol.

Segera Hani menolak Xiumin. "Ahh holy shit!" Maki Hani. Chanyeol menghulurkan tangan untuk membantu Hani berdiri.

"Ada bekas lah! Urgh Fu*k!!" Hani memegang lehernya.

"Macam mana ni?!"

"Satu cara je hani, satu cara" Kata baekhyun. Chanyeol dan Baekhyun berpandangan sesama sendiri lalu mengangguk. Chanyeol menarik getah rambut Hani.

-

"Kenapa kau ikat rambut tetiba" Soal Solji...

Hani geram. Dia mengeluh. Kalau aku tak balas ciuman tu.. MAYBE! Maybe semua ni takkan jadi..

Apa aku nak cakap dengan omma nanti? Huhh.. ni semua salah Xiumin! Erghh Xiumin! Kalau kau tak mabuk dah lama aku tumbuk!

"Pstt! Macam tak okey je"

"Ada lah tu masalah dia"

Ceh korang ingat aku tak dengar ke? Aku tak pekaklah! Getus hati hani geram

-



[C] I need YouWhere stories live. Discover now