[Jimin Pov]
Ini harinya. Hari Khamis, 30.06.2016. Hari terakhir Xiumin dan Hanbin. Say, Bubye!!
"Mmmm! Mmm!"
"Apa dia? Boleh cakap betul-betul tak?" Kain yangku sumbat di dalam mulut mereka ku buka.
"Macam mana aku nak cakap kalau kau sumbat mulut aku, bodoh!" Xiumin meronta meminta dilepaskan.
"Lepaskan kitaorang! " Rayu Hanbin.
"Seung, Gyu, lepas kan dorang" Pintaku. Mingyu dan Scoups membuka ikatan tali mereka.
"Lepas lah!" Jerit Hanbin lagi apabila tangan mereka digenggam kuat.
"Aku taknak lepaskan peluang untuk BUNUH perampas macam korang ni" Kataku dengan senyuman sinis.
Tempat sexual Xiumin ku tendang. (Omg what is this --") Setitis air mata Xiumin terjatuh. Hanbin menelan perit air liurnya. Pisau ku keluarkan dari poket. Mingyu menghulur sebotol sos cili. Aku meletakkan (?) Sos cili itu di atas pisau. Untuk lebih menarik lagi, sos itu ku jilat.
"Matilah kita" Hanbin sedikit berbisik tetapi masih dapat ku dengari.
"Memang akan mati" tangan ku angkat. Genggaman pisau itu ku kemaskan lagi. Sikit lagi kena
Tapi...
[Author pov]
Tapi...
"Letakkan pisau tu."
Pisau itu terjatuh ke lantai. Semua anggota polis mengacukan pistol ke arah Jimin. Jimin duduk melutut. Tangan diletakkan diatas kepalanya. Dua orang anggota polis mengambil (?) Xiumin dan Hanbin. Dua orang lagi mencapai tangan Jimin.
"Arghh! Lepas!" Meronta Jimin meminta dilepaskan. Akhirnya polis itu berjaya menyumbat Jimin ke dalam kereta.
-
"Jimin kena tangkap?" Berkaca mata ahli bts mendengar khabar berita dari Hanbin dn Xiumin.
"Dia... dah kena tangkap?" Soal Jin meminta kepastian. Xiumin dan Hanbin mengangguk laju.
"Jimin dah masuk penjara? Kenapa aku tak tau?" Soal Hani.
"Ya. Dia nak tikam kitorang tapi tak sempat " Kata Xiumin.
Hani mengangguk lalu tersenyum. Padahal dia yang lapor polis pasal Hal tu.
-Beberapa Hari selepas itu-
"Hai, sorang je ke?" Soal Dino.
"Hai! Haah. Sorang je ni" kata Hani sebelum menyambung makannya.
"Awak kenal tak budak yang mata coklat tu? Xiu... Xiumin!" Kata Dino lagi.
"Mesti lah kenal! Kenapa eh?" Soal Hani.
"Di kata tadi kat kelas , dia akan bunuh Hanbin kalau tak bagi Hani kat dia" Dino membuat-buat cerita.
Bunuh?
"Err.. sory, saye kena pergi" Hani berlari ke tingkat atas.
Setelah sampai, dia tengok Hanbin dan Xiumin tengah bertumbuk
Flashback
"Tadi masa kita keluar kelas ada sorang tu keluar lambat. Lepastu saye ada dengar dia cakap, yang dia akan buat Benda tak baik dekat Hani. Ish seram aku"
"Hah? Dia kat mana sekarang?" Soal Xiumin.
"Dekat.. library!"
Xiumin bergegas ke library, bila sampai, dia tengok Hanbin tengah baca buku kimia sambil menggaru kepala. Segera dia menggenggam kolar baju Hanbin dan menumbuk muka Hanbin.
"Kau dah kenapa?!" Xiumin tidak membalas.
End of Flashback
"Xiumin!" Hani menarik kolar baju Xiumin. Xiumin menoleh. Hani menampar Xiumin.
"Aku tak cintakan kau! Kau tolong lupakan aku sebab aku tak ada sedikit perasaan pun dekat kau!" Kata-kataku memecahkan kebisingan
Aku melihat wajah Xiumin yang macam nak nangis. "Okey." Senyuman pahit terukir dibibirnya. "Jangan cari aku lagi lepas ni. Sebab kita dah tak ada hubungan kawan, kekasih atau lebih dari tu. Anggap yang kita tak pernah kenal langsung. And kalau boleh, berhampus dari hidup aku. Mulai sekarang, tak ada sesikit pun rasa cinta dalam Hati aku ni pada kau!" Ucap Xiumin sebelum meninggalkan tempat itu.-ubat dibibir Hanbin.
"Arghh!"
"Sorry. Tahan key?" Hani sambung kerjanya. Hanbin menahan.
Tangan Hanbin mula merayap dan melingkari (?) Pinggang Hani.
Setelah beberapa minit, "Hani, kau dah fikir masak siapa yang kau nak pilih?" Soal Hanbin. Hani mengangguk.
"Siapa?"
"Kau" Jawab Hani. Senyuman terukir di bibir nya sejenak.
-Keesokkan Hari-
Hani dan Hanbin masuk ke kawasan sekolah dengan berpegangan tangan. Tangan dorang di ayun macam budak-budak kecil yang baru tadika xD (omg how cute)
-Tamat-
Haha gila kau tamat? Memang tak ah. Belum tamat lagi ah. Lama lagi story ni.
YOU ARE READING
[C] I need You
FanfictionCast :- Hani (exid) Xiumin (exo) Mengisahkan Hani dan Xiumin yang memang dari kecil Best Friend Fuiyoo. Mereka suka sama suka tetapi tak berani nak Confess. Selanjutnya korang kena baca sendiri lah. Complete [✔] On going [ ] Hiatus [ ] Start...